دانلود ست کامل بندری فوق العاده شاد با استایل های با کیفیت

  فروش ویژه ساعت مچی اسپرت TISSOT 1853   ساعت م...

دانلود ست کامل بندری فوق العاده شاد با استایل های با کیفیت

 

فروش ویژه ساعت مچی اسپرت Tissot 1853

 



ساعت مچی اسپرت Tissot 1853 دارای روز شمار. مدلی جدید از ساعت مچی های مارک دار با مقاومت بسیار بالا و کیفیتی باور نکردنی. طراحی فوق العاده شیک و خیره کننده که نظر همگان را به خود جلب می نماید ...
 

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
 

قیمت: 49000 تومان


 

 

دانلود ست کامل بندری فوق العاده شاد با استایل های با کیفیت

 

 

دانلود ست کامل بندری فوق العاده شاد با استایل های با کیفیت

با سلام، هم اکنون به درخواست های مکرر کاربرانست کامل بندری فوق العاده شاد با استایل های با کیفیت و حرفه ای استخراج شده از کیبورد های مطرح korg برای ارگ 2017 در دسترس شما عزیزان هست.  ست شامل 11 استایل بندری بسیار زیبا و 10 ساز از سب بندری همگی تنظیم شده . و چندین پد شاد مخصوص این سبک زیبا ، دوستان قبل از تهیه میتونید دموی صوتی رو دانلود کنید و گوش بدید اگر رضایت داشتید بسته رو تهیه کنید ... 

دانلود محصول

 

سایر مطالب :

 

ست فوق العاده و کامل کردی جدید

محصول پیش روی شما یکی از شاهکار های سبک کردی برای ارگ 2017 هست، و میشه گفت کامل ترین ست توی این سبک ، ریتم های دارای اینترو ،فیل اکورد و پد های تکمیلی بسیار زیبا از ویژگی های این ست هستند.

ست کردی لری جدید مجلسی

15 عدد استایل با کیفیت از سبک کردی و لری (مجلسی) میباشد همگی استایل ها دارای اکورد زیبا و دلنشین و پاساژ جهت اوج دادن به ریتم هست. حجم بالای ست بخاطر کیفیت استایل های اون هست  . کلیه استایل ها از کیبورد PA3X استخراج شده در انتهای همین پست 2 دموی صوتی در یک فایل زیپ قابل دانلود هست پس شما میتونید قبل از خرید دمو ها رو دانلود و گوش دهید. هم اکنون قابل خرید و دانلود بلافاصله بعد از پرداخت هست  و مثل همیشه؛ تمام مراحل دانلود و محتوای ست ضمانت میشود .

پک ۲۰۰ گیگ سمپل و لوپ آهنگسازی - اورجینال

قطعات آماده صداهای مختلف از سازها برای ساخت سریع و آسان آهنگ بیت به صورت پروژه.. پک ۲۰۰ گیگ سمپل و لوپ آهنگسازیقطعات آماده صداهای مختلف از سازها برای ساخت سریع و آسان آهنگ پک عظیم سمپل ولوپ آماده آهنگسازی واین محصول جدبد ترین و معتبر ترین و با کیفیت ترین لوپ‌های سال ها اخیر است که بصورت استثنایی بفروش میرسد

بزرگترین نرم افزار و سینتی سایزر آهنگسازی جهان omnisphere2(اورجینال)

این مجموعه محبوبترین سینتی سایزر و کاملترین در زمینه صفر تا صد آهنگسازی میباشد. بخصوص اینکه در میان آهنگسازان بزرگ ایرانی محبوبیت خاص و ویژه ای دارد که اکنون جدیدترین نسخه آن با کمترین هزینه ممکن جهانی در اختیار شماست زیرا قیمت این مجموعه ارزشمند در بازار جهانی در حدود ۹۹۹ دلار ( چیزی در حدود ۳٫۶۰۰٫۰۰۰ تومان ) است.

آموزش NUENDO - نرم افزاری قدرتمند برای آهنگسازی با کامپیوتر - برای اولین بار در ایران-اورجینال

ساعت ها آموزش توسط متخصصین مجرب و حرفه ای به زبان فارسی همراه با Vst ها و سمپل های معتبر به همراه نرم افزارNuendo

X


مطالب مرتبط:


1 نظر

Brigette
Brigette  ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۱:۰۲:۵۹

Currently it sounds like Movable Type is the best blogging platform available right now. (from what I've read) Is that what you are using on your blog?