آموزش تصویری خیاطی با الگو

    فروش ویژه ست سه تایی ظرف حبوبات   ست سه تای...

آموزش تصویری خیاطی با الگو

 

 

فروش ویژه ست سه تایی ظرف حبوبات

 



ست سه تایی ظرف حبوبات، دارای 3 ظرف شفاف ساخته شده از مواد با کیفیت بالا. دارای شیر جهت خروج حبوبات از داخل ظرف. قابل استفاده برای انواع خشکبار ,نمک ,شکر ,تنقلات مثل کاکائو و ...
 

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
 

قیمت: 110000 تومان


 

 

آموزش تصویری خیاطی با الگو

 

 

 آموزش تصویری خیاطی با الگو

آموزش خیاطی با الگو. بیش از 5 ساعت فیلم آموزشی به زبان فارسی. آموزش مبتدی تا پیشرفته، به یک خیاط حرفه ای تبدیل شوید. به همراه نرم افزار مخصوص موبایل (اندروید).
 

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
 

قیمت: 24800 تومان


 

سایر مطالب :

آموزش تصویری آرایشگری زنانه

این مجموعه شامل آموزش کامل و جامع آرایش صورت و مو از مبتدی تا پیشرفته می باشد که آموزش آن توسط بهترین آرایشگر زن ایران (استاد شکرالهی) صورت می گیرد. این محصول پر فروشترین محصول آموزش آرایشی و اصلاح سر و صورت در ایران است و مطابق با به روزترین مدل ها و آرایش صورت در جهان است ...

آموزش پیرایش مردانه

تکنیک های آموزش داده شده آرایشگری این مجموعه همان چیزیست که شما برای آشنا شدن با اصول و تکنیکهای پیرایش مردانه و همچنین تبدیل شدن به یک آرایشگر حرفه ای نیاز دارید. این مجموعه شامل بیش از 250 دقیقه آموزش ویدیویی پیرایش مردانه به زبان فارسی است.

حوله پاک کننده آرایش نانو

بهداشت و مراقبت از پوست مهمترین نکته در داشتن پوستی سالم و با طراوت و زیباست. یکی از عواملی که موجب از دست رفتن طراوت پوست و حتی پیری پوست می شود ماندن میک آپ بر روی پوست در طول شب به هنگام خواب است. عناصر موجود در میک آپ اگر چه حاوی ویتامین و مواد مغذی هستند ( به فرض اینکه میک آپ مصرفی از بهترین برند ها با قیمت های بالا باشد ) ولی این مواد تا چندین ساعت اثر خود را از دست داده و تبدیل به مواد مضر می شوند و منافذ پوست را پر می کنند. اگر این مواد در سطح پوست بمانند از تنفس پوست جلو گیری کرده و خود همچون گرد و غبار که البته صد ها بار بیشتر از آن پوست را در خطر پیری زود رس قرار می دهند.

موبر واندر وکس - Wonder Wax

واندر وکس یکی از جدیدترین موبرها برای رفع موهای زائد بدن می باشد. واندر وکس بدون نیاز به رفتن به سالن های ایپلاسیون و بدون درد و سوزش تمام موهای زائد بدن شما را از بین می برد. استفاده از تیغ و ژیلت به پوست اسیب رسانده و حالت زشتی را بعد از یکی دو روز به پوستهای شما می دهد در حالی که استفاده از موبر Wonder WAX این امکان را به شما می دهد تا مدتها پوستی نرم داشته باشید و استفاده از آن عوارض استفاده از موبر های دیگر را اصلا ندارد. موبر Wonder WAX مخصوص از بین بردن موهای ریز و درشت می باشد و استفاده از آن بسیار آسان است...

 


مطالب مرتبط:


1 نظر

How do you get taller?
How do you get taller?  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۶:۳۱:۱۰

A fascinating discussion is definitely worth comment. There's no doubt that that you need to write more on this subject matter, it may not be a taboo subject but usually people don't speak about such subjects. To the next! Best wishes!!