آموزش تهیه ساندویچ هات داگ با ژامبون تنوری + دستگاه دلمه پیچ

    فروش ویژه دستگاه دلمه پیچ   دستگاه دلمه پیچ...

آموزش تهیه ساندویچ هات داگ با ژامبون تنوری + دستگاه دلمه پیچ

 

 

فروش ویژه دستگاه دلمه پیچ

 



دستگاه دلمه پیچ، وسیله ای فوق العاده برای آشپزخانه. در عرض چند ثانیه دلمه هایی زیبا و یکنواخت درست کنید. بهترین هدیه برای کد بانوی ایرانی...
 
دلمه پیچ برای پیچیدن فانتزی دلمه، درست کردن غذاهای فانتزی، شیرینی، لازانیا، پیراشکی، رولت و ... می باشد. با کمک این وسیله می توانید به راحتی غذاها و شیرینی هایی درست کنید که نیاز به لوله شدن و ساندویچ شدن دارند. این وسیله نیاز واقعی هر آشپزخانه و هر آشپز خوش سلیقه ای است که به زیبایی غذاها و شیرینی هایش اهمیت می دهد. کافیست خمیر یا برگ مو را با اندازه مشخص در دستگاه گذاشته و اندکی از موادی که میخواهید دلمه یا ساندویچ و حتی شیرینی شوند را در آن بریزید و با یک حرکت در کمتر از یک ثانیه دلمه یا ساندویچ رول شده خود را تحویل بگیرید. این وسیله بی نیاز از برق و باطری می باشد و امکان شستشوی آسان از ویژگی های دلمه پیچ تک می باشد.
 
 

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 19000 تومان

 

 

 

ساندویچ هات داگ با ژامبون تنوری

Image result for ‫ساندویچ هات داگ با ژامبون تنوری‬‎


هات‌داگ (به انگلیسی: Hot dog) یا همان ساندویچی گرم شامل سوسیس طبخ شده (معمولاً فرانکفورتر) و نان فانتزی نرمِ مخصوص هات‌داگ است که به آن کاهو سس خردل سس کجاپ و ادویه جات نیز زده می‌شود و انواع و اندازه‌های مختلفی دارد. اینکه این نام از چه زمانی و توسط چه کسی برای این نوع ساندویچ انتخاب شده‌است، مشخص نیست. هات‌داگ در کشور ایالات متحده آمریکا غذایی بسیار محبوب است.
... ادامه مقاله

  منبع : cookery.ir

 

سایر مطالب :

 

 

 


مطالب مرتبط:


2 نظر

Where is the Achilles heel?
Where is the Achilles heel?  ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۲:۵۰:۱۶

Thanks for your personal marvelous posting! I genuinely enjoyed reading it, you're a great author. I will make sure to bookmark your blog and will eventually come back down the road. I want to encourage you continue your great work, have a nice holiday weekend!

Can you get taller with yoga?
Can you get taller with yoga?  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۱:۲۶:۴۲

It's a pity you don't have a donate button! I'd definitely donate to this brilliant blog! I guess for now i'll settle for bookmarking and adding your RSS feed to my Google account. I look forward to fresh updates and will share this website with my Facebook group. Talk soon!