دانلود کلش بات بهترین ربات کلش اف کلنز ClashBot v7.16.3 rev 2368

  فروش ویژه ست رکابی و شلوارک طرح BMW     ست رک...

دانلود کلش بات بهترین ربات کلش اف کلنز ClashBot v7.16.3 rev 2368

 

فروش ویژه ست رکابی و شلوارک طرح BMW

 



 
ست رکابی و شلوارک طرح BMW، فوق العاده شیک و راحت. فری سایز (مناسب برای سایز های لارج و ایکس لارج). کمر کشی و بند داخلی. دارای کش در انتهای زانو شلوارک. حس تفاوت و برتری BMW.
امروزه متناسب با فصل، جوانان به دنبال لباس هایی راحت و در عین حال شیک و خوش استایل هستند که در منزل یا خارج از منزل هنگام مسافرت، باشگاه یا ... استفاده نمایند. ست رکابی و شلوارک طرح BMW در عین حال که بسیار متفاوت است و نماد کمپانی BMW بر روی آن درج شده است بسیار راحت و کاربردی بوده و بی شک پوشاک محبوب شما خواهد بود. این محصول با جنس درجه یک به صورت فری سایز (مناسب برای سایز های لارج و ایکس لارج) عرضه شده است.
 

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
 

قیمت: 35000 تومان


 

 

دانلود کلش بات بهترین ربات کلش اف کلنز ClashBot v7.16.3 rev 2368

 

 

 

 

 

کلش بات بهترین ربات بازی کلش آو کلنز

به همراه آموزش استفاده از برنامه در ویندوزقابل استفاده با برنامه Bluestacks و Memu صرفه جویی در زمان و وقت شما جهت بازی

آپدیت: انتشار نسخه نهایی 7.16.3.2368

برای اولین بار در بین تمامی وب سایت های ایرانی

مهمترین تغیبرات این نسخه :

  • سازگار با آخرین نسخه بازی کلش
  • پشتیبانی از شبیه ساز های بلواستکس و memu
  • قابلیت استفاده به صورت همزمان برای 2 اکانت توسط شبیه ساز memu
  • بهبود آنتی بن جهت جلوگیربی از بن شدن اکانت
  • بروز شدن بخش اتک در ربات
  • افزایش و بروز شدن الگوریتم های اتک

 

جهت دانلود کلیک کنید

 

سایر مطالب :

 

کلش بینهایتیکی از بازیهای پر مخاطب که بسیاری از بازیکنها برای آن هزینه های زیادی در مراحل پرداخت می کنند . این بازی بسیار زیبار و جالب برای همه آنهایی که با کلش بازی می کنند و می خواهند بدون هزینه به مراحل پایانی برسند فرصتی استثنایی و کم نظیر - دارای امکانات بسیار زیاد - آزاد بودن همه قسمتهای بازی و ...

بازی PES 2015-PS2 اورجینال

به علاوه کونامی اعلام کرد که در تاریخ 26 شهریور یک دمو از این بازی برای پلی استیشن 3، پلی استیشن 4، ایکس باکس 360 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد تا بازی کنندگان قبل از خرید آن را امتحان کرده باشند. همچنین دموی کنسول های پلی استیشن یک لینک مستقیم به صفحه ی پیش خرید بازی خواهد داشت. PES 2015 همچنین برای رایانه های شخصی در دست ساخت است. PES 2015 محصول کار مشترک دو استودیوی «کونامی توکیو» و “PES Productions” واقع در ویندزور است. این دو استودیو در تلاش هستند تا گیم پلی کلاسیک سری را با بسیاری از المان های جدید تلفیق کنند. یکی از تغییرات صورت گرفته در سیستم شوت زنی بازی است که طبق گفته های کونامی، “گونه های مختلفی از استیل های شوت زنی بدون مرز که بازی کننده کنترل کاملی بر دقت و قدرت آن ها دارد” را پیشنهاد می دهد.

مجموعه کامل بازی های ماشین سنگین Truck & 18 Wheels Collection

جزو بازی های خاطره انگیر و جذاب می باشد-گرافیک بالا

بازی که جزو بازی های خاطره انگیر و جذاب می باشد و قطعا خیلی از ما رابه یاد گذشته می اندازد. در این بازی شما نقش یک راننده کامیون را دارید و باید بار به مکان های مختلف ببرید و با هزینه بدست آمده از ان میتوانید کامیون جدید بخرید یا قطعات کامیون قبلی خود را ارتقا دهید.

کشتی کج 2015 – WWE 2K15 PC Game

این محصول مخصوص کامپیوتر بوده و بصورت اورجینالTضمانت تعویض تقدیم خریدار می گردد

سخه جدید بازی انحصاری در ژانر کشتی کج که در سال های اخیر بهبودهای زیادی در آن صورت گرفته، با نامWWE 2K15 عرضه شده است. در این نسخه سعی شده است تا کاستی هایی که در یک بازی کشتی کج دیده می شد را تا به حد امکان از بین برده و تجربه یک مسابقه واقعی را برای گیمر ایجاد کنند. کار جالبی که در این نسخه صورت گرفته، مصاحبه حضوری سازندگان بازی با شخصیت های کشتی کج بوده، تا بتوانند با روحیات آن ها آشنا شوند و شخصیت های آن ها را مطابق با چیزی که در واقعیت است شبیه سازی کنند و شرایط روانی داخل رینگ آن ها طبیعی به نظر برسد. هم چنین در مورد تکنیک های جذب تماشاگران و حرکات نمایشی، در این نسخه توجهات زیادی به دنیای واقعیت شده است که ما امروز برای کاربرای عزیز نواگیمز آماده کرده ایم

 

 


مطالب مرتبط:


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...