ربات کلش آو کلنز جدید کامپیوتر همراه با آموزش نصب و انتی بن

  فروش ویژه گیرنده دیجیتال موبایل و تبلت اندروی...

ربات کلش آو کلنز جدید کامپیوتر همراه با آموزش نصب و انتی بن

 

فروش ویژه گیرنده دیجیتال موبایل و تبلت اندروید

 

 
گیرنده دیجیتال موبایل و تبلت اندروید، حساسیت بالای گیرندگی. کانال یابی خودکار کانال های تلویزیون. پشتیبانی از شبکه های HDTV. وسیله ای کوچک برای دوست داران تلویزیون ...
گیرنده دیجیتال موبایل و تبلت اندروید دستگاه دیجیتالی بسیار کوچک در ابعاد فلش مموری و با قابلیت گیرندگی بالا برای تماشای تلویزیون طراحی شده است، قابلیت اتصال به گوشی های موبایل اندروید را دارد و پخش شبکه های تلویزیون را بر روی موبایل و یا تبلت شما امکانپذیر می سازد. با این گیرنده امکان تماشای زنده برنامه های تلویزیونی، با کیفیت HD و کاملاً رایگان و بدون نیاز به اتصال اینترنتی فراهم آمده است. ابعاد کوچک این گیرنده یک امتیاز محسوب می گردد که منجر به سهولت حمل آن شده است. امکان ضبط و پخش برنامه های تلویزیونی مورد علاقه شما از دیگر قابلیت های گیرنده دیجیتال موبایل و تبلت اندروید بشمار می رود.
 

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
 

قیمت: 75000 تومان


 

 

ربات کلش آو کلنز جدید کامپیوتر همراه با آموزش نصب و انتی بن

 

ربات کلش آو کلنز جدید کامپیوتر همراه با آموزش نصب و انتی بن

 

بازی کلش آو کلنز مدتهاست که در میان کاربران اندروید محبوبیت بسیاری پیدا کرده است، آمار دانلود این بازی در گوگل پلی و همچنین  (بیش از ۱ میلیون دانلود) حکایت از این محبوبیت دارد. خیلی از بازیکنان که به کار یا تحصیل اشتغال دارند مایلند کسی به جایشان بازی کرده و دهکده شان را ارتقا دهد و این امر آرزویی بیش نبود تا اینکه ربات کلش طراحی شد و خواسته ی بیشتر بازیکنان بازی کلش آف کلنز برآورده گشت. برای آشنایی بیشتر با این ربات در ادامه ی آموزش همراه ما باشید ... ادامه مطلب

 

سایر مطالب :

کلش آف کلنز جادوئی

اگر از بازیکنان بازی محبوب کلش اف کلنز باشید حتماً تا به حال شده با خود فکر کرده باشید چه می شد اگر بازی نامحدود جم در اختیار شما قرار می داد! 

تله ها و تسلا های مخفی کلش آف کلن

برای استفاده از این ترفند نیاز به روت دارید. اگر از بلواستکس استفاده می کنید نسخه موجود در سایت را نصب کنید زیرا این نسخه

کاملا روت شده است.فایل فشرده موجود را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج نمایید.در این فایل دو پوشه با نام های csv و logic وجود دارد.

کیبورد کلش اف کلنز

برای استفاده از این ابزار باید کیبورد گوشی خود را به clashkeyboard تغییر دهید. در نظر داشته باشید که این کیبورد جای کیبورد اصلی شما قرار میگیرد. نه فقط برای کلش، بلکه برای پیامک، تلگرام و … این کیبورد فعال خواهد بود. اگر در محیطهای دیگر خواستید که از کیبورد قبلی خودتان استفاده کنید باید بعد از بازی کلش، کیبورد خود را به کیبورد اصلی تغییر دهید.

بازی سرگرم کننده super meat boy اورجینال

ویژگی های بازی -حاوی بیش از300مرحله وفصل های مختلف -بازی به عنوان یک تکه گوشت

Super Meat Boy بازی جذابی است که در آن بازیکن به عنوان یک مکعب متحرک از گوشت قرمز، بازی خواهد کرد و تمامی تلاش خود را به کار خواهد برد تا جان دوست خود را از دست دکتر شروری نجات دهد. قهرمان گوشتی ما برای رسیدن به این هدف در هر مرحله باید از دیوارهای مختلف بپرد، از اره های برقی خطرناکی که در مسیرش قرار دارد جان سالم به در برد و از غارهای قدیمی و استخرهایی که پر از سوزن هستند، عبور کند و این گونه جان خود را برای نجات دوستش، به خطر اندازد. این بازی دارای بیش از 300 مرحله تک نفره است که می تواند ساعت ها اوقات فراغت شما را پر کند.

بازی مهیج ALICE اورجینال - آلیس و جنون بازگشت

این بار آلیس بازگشت با کمی تغییرات برخلاف داستان قبلی اینبارخبری ازمهربانی نیست

آلیس در این بازی پس از مرخصی از تیمارستان به یک مرکز مراقبتی روانی در شهر لندن می رود ولی ترس همچنان او را تنها نمی گذارد. پس تصمیم می گیرد با رفتن به سرزمین عجایب , بر مشکلات و ترس خود فائق آید. آیا او می تواند با ترس و شیاطین موجود در سرزمین عجایب مبارزه کند و بر آنها پیروز شود ؟ شما در این بازی دوباره به دنیای عجایب بازگشته و باید برای پیروزی دوباره تلاش نمایید و در بازی به پیش بروید . . .

 

 


مطالب مرتبط:


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...