بسته هاست 1 گیگابایت - سی پنل با پشتیبانی آنلاین 24 ساعته

    فروش ویژه کیبورد بلوتوثی همراه   کیبورد بلو...

بسته هاست 1 گیگابایت - سی پنل با پشتیبانی آنلاین 24 ساعته

 

 

فروش ویژه کیبورد بلوتوثی همراه

 



کیبورد بلوتوثی همراه. بسیار شیک، سبک و کم حجم. اتصال به گوشی موبایل و تبلت به وسیله بلوتوث. امکان اتصال به کامپیوتر، لپ تاپ، موبایل و تبلت. مناسب برای تایپ سریع و آسان به ویژه با گوشی موبایل ...

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 45000 تومان


 

 

 

بسته هاست 1 گیگابایت - سی پنل با پشتیبانی آنلاین 24 ساعته

 

 

بسته هاست 1 گیگابایت - سی پنل با پشتیبانی آنلاین 24 ساعته

فضای میزبانی هاست 1 گیگابایت
پهنای باند 10 گیگابایت
پارک دامنه 5 عدد
کنترل پنل سی پنل
بقیه امکانات نامحدود

پشتیبانی از کاربران به صورت 24 ساعته و توسط تیکت انجام می گیرد

پس از خرید شما می توانید بسته ای را حاوی رمز و پسورد وب سرویس ارائه دهنده و همچنین وب سایت پشتیبان کننده
در یافت نمایید و همچنین قادر خواهید از طریق سایت ما ثبت تیکت بکنید ...

 

روش خرید: برای خرید بسته هاست 1 گیگابایت - سی پنل - اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید بسته هاست 1 گیگابایت - سی پنل - اورجینال

 

سایر مطالب :

نصب و راه اندازی Joomla 3 روی هاست و لوکال

در این آموزش تصویری با نصب و راه اندازی Joomla 3 روی هاست و لوکال آشنا می شوید. جوملا یکی از سیستم های مدیریت محتوا منبع باز می باشد. در این دوره نصب و راه اندازی جوملا ، کار با WAMP، MAMP و XAMPP ، نحوه پیکربندی ، تست و اشکال زدایی برنامه را می آموزید ...

کار با WordPress : طراحی ، تست و توسعه وب سایت بدون وب هاست

این فیلم آموزشی اوریجینال بوده و به زبان انگلیسی ساده و روان ، در محیط نرم افزار و قابل درک برای همه تدریس می گردد

آموزش آسان انتقال یک سایت وردپرس از هاست به رایانه و از رایانه به هاست

همانطور که می دانید نرم افزارها و تکنیک های بسیار ساده ای برای انتقال یک وب سایت وردپرس از سایتی در اینترنت به روی کامپیوتر مک و یا ویندوزتان و یا بالعکس انتقال یک وب سایت وردپرس از رایانه شخصیتان به یک هاست اینترنتی وجود دارد.

آموزش امکانات Cloud Computing و هاستینگ وب کلود در AWS

در این مجموعه آموزش در ابتدا با منطق و کاربردهای Amazon Web Service آشنا خواهید شد و پس از آن یاد می گیرید که چطور از سرویسهای ویژه Cloud Computing و Cloud Web Hosting فضای کلود AWS در عمل استفاده کنید.

آموزش ساخت سایت با دریم ویور CS5 در هاستینگ رایگان Adobe

همان طور که می دانید Business Catalyst هاستینگ رایگانی است که ادوبی در اختیار عموم گذارده است تا بتوانند بدون داشتن دانش برنامه نویسی به ساخت سایت های تجاری در آن بپردازند ( از طریق انجام برخی تنظیمات بر روی طرح های پیش فرض موجود )

آموزش کامل جوملا-مدیریت سایت - اورجینال

شاید به تازگی تصمیم به ساخت یا مدیریت یک سایت از طریق جوملا کرده باشید. شما بدون داشتن دانش اولیه کار چندانی نمیتوانید با این سیستم مدیریتی انجام دهید.

آموزش مبانی امنیت وردپرس

این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Udemy است که بر روی 1 حلقه CD به همراه اسلایدهای مدرس و به مدت زمان 2 ساعت و 51 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

آموزش سریع وردپرس کاملا فارسی - جدید و دارای گارانتی - اورجینال

در این بسته آموزشی سعی می شود که آموزش ها به صورت روان و با سرفصل مشخص ارائه گردد.وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا(Cms) بسیار قوی می باشد که با آن قادر خواهید بود براحتی یک سایت ایجاد کنیدفقط کافی است شما قبلا با یک وبلاگ کار کرده باشید!مسلما وردپرس نیز براحتی آن خواهد بود وردپرس دارای ویژگی های برتری میباشد که باعث شده است از رقیبان خود پیشه گیرد ...

 


مطالب مرتبط:


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...