دانلود کتاب خودآموز ترکی استانبولی

  فروش ویژه زغال جادویی مجیک فایر     زغال جادو...

دانلود کتاب خودآموز ترکی استانبولی

 

فروش ویژه زغال جادویی مجیک فایر

 



 
زغال جادویی مجیک فایر، عرضه شده در بسته بندی 100 تایی. آماده شدن در عرض چند ثانیه فقط با شعله کبریت یا فندک. ماندگاری طولانی مدت. بدون دود، بدون بو و بدون گازهای مضر. بهترین جایگزین برای زغال قلیان و کباب ...

ما زغالی را برای شما معرفی میکنیم که خاصیت بسیار بالا و جالبی دارد به طوری که بدون نیاز به نفت و ژل آتش زا به راحتی آتش می گیرد و حالت آن ثابت می ماند و پودر نمی گردد.
این زغال در عرض چند ثانیه و فقط با کبرین یا فندک روشن می شود و کامل سرخ می شود و بدون دود و بدون بو می باشد و می توانید از آن برای قلیان استفاده کنید و یا برای درست کردن کباب از آن استفاده کنید. هر بسته از این زغال جادویی دارای 10 زغال است و درون هر پاکتی که برای شما ارسال می شود 10 بسته 10 تایی, مجموعا 100 عدد زغال جادویی تحویل شما می گردد. تنها دو عدد از این زغال ها برای یک ساعت قلیان کشیدن کافی است.
 

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
 

قیمت: 25000 تومان


 

 

دانلود کتاب خودآموز ترکی استانبولی

 

میتوان گفت کتاب پیش رو یکی از جامع ترین و کاملترین کتاب های آموزش ترکی استانبولی میباشد.با خرید این کتاب ارزشمند تا ۸۰ درصد آموزش خودتون رو از زبان استانبولی خواهید دید...امیدواریم موردپسند

شما خریدار عزیز قرار بگیرد ... لینک دانلود

 

سایر مطالب :

 

آموزش کامل زبان ترکی استانبولی با راهنمای قدم به قدم فارسی


ملت ترک هزاران سال است با تمدنهایی که به وجود آورده اند، الگویی برای دیگر ملتهای تشکیل می دهند. ترکها هم در زمینه فرهنگی و هم در صحنه های علمی دائما پیشرو و راهنما بوده اند. امروزه نیز ترکیه موطن عاشقان دانش از چهار گوشه جهان بشمار میرود.

آموزش سریع زبان ترکی استانبولی اورجینال

برای آموزش ترکی استانبولی و شروع یادگیری این زبان پرکاربرد میتوانید با EuroTalk شروع کنید و بتدریج با سایر نرم افزارها و محصولات آموزشی سطح زبان خود را ارتقا دهید.

مجوعه آموزشی بسیار مفید برای فراگیری پایه زبانهای خارجی. شما توسط این نرم افزار که ساخت Eurotalk انگلستان می باشد، قادرید به سادگی و در هر سنی که باشید، با امکانات بسیار زیاد و فوق العاده این برنامه، زبان خارجی مورد نظرتون را فرا بگیرید.

خود آموز صوتی زبان آلمانی

آموزش کامل لغات،جمله سازی،مکالمات عامیانه و رسمی با ترجمه ی گویای فارسی،انگلیسی - استفاده از گویندگان کاملا خارجی جهت بازدهی بهتر - دارای نرم افزاهای آموزشی مرتبط - آموزش مهارت Listening و Speaking - تقویت بانک واژگان در حافظه بلند مدت

آموزش زبان آلمانی Tell Me More

این نرم افزار فوق العاده با هوش مصنوعی بالایش، درست همانند یک معلم خانگی فوق هوشمند و خستگی ناپذیر، تمامی ارکان مورد نیاز برای آموزش زبان آلمانی و تمامی مهارت های لازم یادگیری هر زبان را همچون خواندن، نگارش، قدرت شنیدار، گفتار، دایره لغات و گرامر و حتی فرهنگ مورد نیاز یادگیری کشورهای سخن گوینده آن زبان را به تمرین و تکرار وا می دارد و دارای سطوح مختلفی از مبتدی تا پیشرفته می باشد که برای تمامی افراد در پکیج های مختلفی از سوی کمپانی سازنده عرضه شده است .

 


مطالب مرتبط:


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...