آموزش زبان آلمانی Tell Me More

  فروش ویژه ساعت کاسیو بند چرم - مدل EF-558    ...

آموزش زبان آلمانی Tell Me More

 

فروش ویژه ساعت کاسیو بند چرم - مدل EF-558

 



 
ساعت کاسیو بند چرم - مدل EF-558، طراحی بی نظیر و فوق العاده شیک. دارای کیفیت استثنایی و بند چرم. دارای تقویم روز شمار، عرضه شده در 2 رنگ بند مشکی و قهوه ای و قاب طلایی. دارای جعبه شکیل و 6 ماه گارانتی تعویض ...
 
ساعت مچی Casio EF-558 با بند چرم یکی از جدیدترین مدل های عرضه شده کمپانی معتبر کاسیو می باشد. این ساعت دارای بند چرم بسیار با کیفیت و صفحه شیشه ای ضدخش می باشد که در 2 رنگ بند مشکی و قهوه ای و همچنین صفحه طلایی و مشکی عرضه شده است. این ساعت دارای تقویم روز شمار می باشد و تا 80 درصد نیز ضد آب است. هم اکنون می توانید ساعت مچی کاسیو EF-558 بند چرم را همراه با جعبه شکیل و 6 ماه گارانتی تعویض با قیمت استثنایی از فروشگاه میهن استور سفارش دهید.
 

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
 

قیمت: 39000 تومان


 

 

آموزش زبان آلمانی Tell Me More

 

 

آموزش زبان آلمانی Tell Me More

 

Tell Me More نرم افزاری فوق حرفه ای و قدرتمند در زمینه آموزش زبان آلمانی است که از سوی اکثر منتقدان نرم افزار دنیا لقب برترین نرم افزار آموزش زبان آلمانی دنیا را از آن خود کرده است که نمونه بارز آن جایگیری در رتبه اول و کسب مدال طلای برترین نرم افزار آموزش زبان دنیا برای چندمین سال پیاپی در وبسایت نقد نرم افزاری دنیا TopTenReviews است .به علاوه استفاده این نرم افزار در بسیاری از مراکز مطرح و علمی دنیا سبب موجب اطمینان اکثر خریداران از منحصر به فرد بودن و خرید آن شده است  ...

ادامه مطلب

 

سایر موضوعات :

 

آموزش زبان آلمانی

برای استفاده از این دوره، شما باید تا حدی به زبان انگلیسی مسلط باشید تا بتوانید همراه دو دانشجوی دیگر در کلاس مجازی میشل توماس شرکت کنید. او با استفاده از روشهای روانشناسی و با استفاده از شباهتهای مکالمات انگلیسی و آلمانی، به دانشجویان خود این توانایی را میدهد که جملاتی را که نمیدانند، یا فکر میکنند نمیدانند را حدس بزنند.

آموزش زبان آلمانی رزتا استون ورژن 2011 اورجینال

مقدمات و کلیات لغوی مانند سن و سال ، نسبت های خانوادگی و ...

آموزش طریقه ی پرسیدن سوال ، احوال پرسی و ...
آموزش ساعات مختلف روز، روزهای هفته ، آب و هوا و ...
آموزش انواع معذرت خواهی ها ، درخواست های مودبانه و ...
آموزش سفارش دادن غذا در رستوران ، خرید نمودن و ...

در خانه آزمون آزمایشی تافل آی بی تی بدهید/اورجینال

با توجه به هزینه ثبت نام آزمون تافل (180 دلار) ، باید قبل از ثبت نام برای این آزمون، خود را با یک آزمون مشابه با همان کیفیت و شرایط محک بزنید..

آموزش زبان انگلیسی در خواب/اورجینال

Sleep English یا آموزش یادگیری مکالمه انگلیسی درخواب مجموعه ای است بی نظیر و کامل از 18 درس و تمرین آموزش مکالمات زبان انگلیسی که درسها بصورت گفتاری و به فرمت فایل های صوتی mp3 ( قابل استفاده با تمام وسایل پخش سی دی های صوتی ) و به 2 زبان فارسی و انگلیسی همزمان ارائه می‌شود.

دی وی دی آموزش زبان New Interchange

New Interchange یکی از معتبرترین دوره های آموزشی زبان تولید موسسه آموزش زبان Cambridge در سراسر دنیاست ، New Interchange دانش پژوه خود را برای صحبت کردن در موقعیت های مختلف زندگی در یک کشور انگلیسی زبان آماده می کند و از همین رو طرفداران بسیاری دارد .

 


مطالب مرتبط:


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...