دانلود نرم افزار خرید و فروش «بازرگان» صندوق مکانیزه فروشگاهی

[دانلود نرم افزار خرید و فروش «بازرگان» صندوق م...

دانلود نرم افزار خرید و فروش «بازرگان» صندوق مکانیزه فروشگاهی

دانلود نرم افزار خرید و فروش «بازرگان» صندوق مکانیزه فروشگاهی

سامانه فروشگاهی یا نرم افزار خرید و فروش « بازرگان» که به آن اصطلاحاً نرم افزار صندوق مکانیزه فروشگاهی نیز گفته می شود در شش نگارش مختلف تولید و ارائه شده است. امکانات عمومی تمام نسخ با هم یکی بوده و فقط برای صنوف مختلف سفارشی سازی شده است.

نگارش عمومی (این نگارش طوری طراحی شده است که برای کلیه صنوف قابل استفاده می باشد. اصناف مختلفی که هم اکنون از این سامانه استفاده می کنند عبارتند از : فروشندگان کالای برق، قطعه فروشان، فروشندگان لوازم خانگی و صوتی و تصویری، فروشندگان لباس و بوتیک، فروشندگان کفش ، فروشندگان تزئینات داخل ساختمان ، فروشندگان تزئینات خودرو و اسپورت خودرو ، فروشندگان موبایل و تلفن ، سوپر مارکت ها و ... ادامه مطلب

 

 

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

بازرگانی (به انگلیسی: Commerce) سامانه یا محیطی است که بر چشم‌انداز کسب‌وکار یک اقتصاد یا ملت‌دولت تاثیر می‌گذارد. در حالی که کسب‌وکار (سوداگری) به فعالیت‌های ارزش‌آفرین یک سازمان بمنظور سود اشاره دارد، بازرگانی به معنای کل سامانهٔ اقتصاد است که محیطی برای تجارت تشکیل می‌دهد. این سامانه شامل سامانه‌های قانونی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، و فناورانه است که در حال عملیات در هر کشوری هستند. همچنین می‌توان از آن تحت عنوان دومین جزء کسب‌وکار یاد کرد که شامل همهٔ فعالیت‌ها، عملکردها و مؤسسات درگیر در انتقال کالا از تولیدکننده به مصرف‌کننده می‌باشد.


مطالب مرتبط:


3 نظر

Foot Issues
Foot Issues  ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۲:۲۳:۰۳

Hi there colleagues, how is all, and what you wish for to say about this article, in my view its actually remarkable for me.

Can you stretch to get taller?
Can you stretch to get taller?  ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۱۱:۲۰

Thanks , I've recently been looking for info about this topic for a long time and yours is the greatest I've found out so far. But, what about the conclusion? Are you sure about the source?

What is the tendon at the back of your ankle?
What is the tendon at the back of your ankle?  ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۹:۵۸:۳۳

Hi, i think that i saw you visited my blog thus i came to “return the favor”.I am attempting to find things to improve my website!I suppose its ok to use a few of your ideas!!