دانلود پروژه کامل بتن با تمام فایل ها

[دانلود پروژه کامل بتن با تمام فایل ها]   پروژه...

دانلود پروژه کامل بتن با تمام فایل ها


دانلود پروژه کامل بتن با تمام فایل ها

 

پروژه کامل بتن با تمام فایل ها + محاسبه 2 تیر 2 ستون و 2 سقف

فایل به صورت Rar میباشد با نرم افزار winrar قابل باز کردن و بدون password می باشد
 
version etabs 9.7.4 , safe 8.1 به بالا قابل باز شدن است 
 
همراه با دیوار بررشی

دانلود محصول

 

 

کلمات کلیدی : پاورپوینت-شاتکریت بتن بدون قالب بندی جهت ترمیم و بهسازی سازه ها- در 50 اسلاید-powerpoin-ppt - پایان نامه کارشناسی تحلیل و طراحی ساختمان های بلند بتنی متشکل از قاب و هسته بتنی با استفاده از روش های خطی و غیر خطی - آزمایش درس بتن منحنی دانه بندی شن بادامی و شن نخودی

 

 

بتن (به فرانسوی: Béton)، از ریشه لاتین (به لاتین: Bitume) در مفهوم وسیع به هر ماده یا ترکیبی که از یک ماده چسبنده با خاصیت سیمانی شدن تشکیل شده باشد گفته می‌شود. بتن ممکن است از انواع مختلف سیمان ونیز پوزولان‌ها، سرباره کوره‌ها، مواد مضاف، گوگرد، مواد افزودنی، پلیمرها، الیاف و غیره تهیه شود. همچنین در نحوه ساخت آن ممکن است حرارت، بخار آب، اتوکلاو، خلأ، فشارهای هیدرولیکی و متراکم کننده‌های مختلف استفاده شود.[۱] با توجه به گسترش و پیشرفت علم و پیدایش تکنولوژی‌های فراوان در قرن اخیر، شناخت بتن و خواص آن نیز توسعه قابل ملاحظه‌ای داشته است، به نحوی که امروزه شاهد کاربرد انواع مختلف بتن با مصالح مختلف هستیم که هر یک خواص و کاربری مخصوص به خود را داراست. در حال حاضر انواع مختلفی از سیمانها که شامل پوزولانها، سولفورها، پلیمرها، الیافهای مختلف و افزودنیهای متفاوتی هستند، تولید می‌شوند.


مطالب مرتبط:


2 نظر

http://chiekoasp.hatenablog.com/archive/2015/08/25
http://chiekoasp.hatenablog.com/archive/2015/08/25  ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۳:۵۳:۱۳

WOW just what I was looking for. Came here by searching for foot pain for no reason

How do you treat Achilles tendonitis?
How do you treat Achilles tendonitis?  ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۹:۳۵:۵۹

Asking questions are in fact pleasant thing if you are not understanding something totally, however this post offers good understanding even.