راز موفقیت بینظیر یک مربی فوتبال - از کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد

    [Image result for ‫بنویس تا اتفاق بیفتد‬‎] ...

راز موفقیت بینظیر یک مربی فوتبال - از کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد

 

 

Image result for ‫بنویس تا اتفاق بیفتد‬‎

لوهوتس ، مربی مشهور فوتبال کار مشابه این را در سال 1966 انجام داد . 28 ساله بود که پشت میز سالن ناهار خوری نشست و 107 هدف دست نیافتنی را یک به یک نوشت .

او تازه بیکار شده بود و هیچ پولی برایش در بانک باقی نمانده بود و همسرش بت نیز سومین فرزندشان را 8 ماهه حامله بود .

او به قدری دلمرده بود که همسرش یک نسخه از کتاب « جادوی فکر بزرگ » اثر دیوید جی.شوارتز را به او داد تا به حفظ روحیه ش کمک کند .

به گفته خود هولتس : تا آن موقع کاملا بی انگیزه بودم . بسیاری از مردم ، که من هم یکی از آن ها بودم ، در طول زندگی شان کار خاصی نمی کنند . در کتاب جادوی فکر بزرگ گفته شده ، شما باید قبل از مرگ ، تمام اهدافی را که می خواهید به ان دست پیدا کنید ، بنویسید . او نیز همه هدف هایش را که هم شخصی بودند و هم حرفه ای ، نوشت .

اهداف او برای یک مرد 28 ساله ی بیکار ، دست نیافتنی به نظر می رسید . لیست او شامل مواردی چون : « شام خوردن در کاخ سفید - شرکت در برنامه تلویزیونی تو نایت شو - ملاقات با پاپ - سرمربی گری تیم نوتردام - قهرمان شدن در مسابقات ملی - فرود آمدن روی یک ناو هواپیمابر و سقوط آزاد از هواپیما بود »

اگر به وب سایت هولتس مراجعه کنید ، در کنار این فهرست عکس هایی را می بینید مانند عکس های هولتس با پاپ ، تصاویر او در کنار رئیس جمهور رونالد ریگان در کاخ سفید و عکس هایی از او در حال خندیدن در کنار جانی کارسون ، و همچنین توصیف احساسش هنگام پرش از هواپیما .

لوهاتس توانسته بود به 81 مورد از 107 هدفی که در سال 1966 در فهرستش منعکس کرده بود ، دست یابد .

بنابراین به خودتان اجازه رویا پردازی بدهید ، هر چند تعداد کمی از رویاهای تان دست یافتنی باشند . ریچارد بولز می گوید یکی از خسته کننده ترین جملات عالم این است : « اوه ! حالا بیا واقع بین باشیم » .

کتاب " بنویس تا اتفاق بیفتد " نویسنده : دکتر هنریت کلاوسر . ترجمه : جهان قطب شاهی و ندا رشیدی

 

سایر مطالب :

آیین زندگی - دیل کارنگی - pdf - اورجینال

کتاب نکته های کوچک زندگی - اورجینال

بیش از 300 نکته و جملات کلیدی و کاربردی زندگی

400 تست هوش بهمراه پاسخ تشریحی - اورجینال

چگونه بخواهیدچگونه برسید

روز راخورشید می سازد . روزگار را ما چاپ چهارم

کتاب اثر مرکب آغاز جهش در زندگی در آمد و موفقیت

کتاب دیوانگان ثروت ساز جدیدترین اثرنویسنده ی کتاب پرفروش اثرمرکب

 

 


مطالب مرتبط:


2 نظر

How long will it take for my Achilles tendon to heal?
How long will it take for my Achilles tendon to heal?  ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۲:۴۵:۳۵

May I simply just say what a comfort to discover somebody that really knows what they're discussing on the net. You definitely know how to bring a problem to light and make it important. More people ought to read this and understand this side of the story. I was surprised you are not more popular because you definitely have the gift.

Can you have an operation to make you taller?
Can you have an operation to make you taller?  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۵:۳۹:۴۷

Magnificent site. Plenty of useful info here. I'm sending it to a few friends ans also sharing in delicious. And certainly, thank you for your sweat!