آموزش تهیه آش انار + مجموعه آشپزی در 15 دقیقه

    فروش ویژه مجموعه آشپزی در 15 دقیقه    [آموز...

آموزش تهیه آش انار + مجموعه آشپزی در 15 دقیقه

 

 

فروش ویژه مجموعه آشپزی در 15 دقیقه 

 

آموزش تهیه آش انار + مجموعه آشپزی در 15 دقیقه

آشپزی در 15 دقیقه با جیمی اولیور. برترین مجموعه آشپزی دنیا. بیش از 15 ساعت و 900 دقیقه آموزش آشپزی به زبان فارسی. قابل پخش در تمامی دستگاههای خانگی و کامپیوتر.
 
«آشپزی در 15 دقیقه» نام یکی از پربیننده ترین مجموعه های آموزشی جیمی اولیور است که به موفقیت بسیار چشمگیری در سراسر دنیا رسید و در میلیون ها نسخه از کتابها و ویدیو های این مجموعه آموزشی در سراسر دنیا فروش رفته است. تاکید جیمی اولیور در این مجموعه پخت غذاهای بسیار سالم، بسیار خوشمزه، مغزی و فوق العاده سریع است که تنها در 15 دقیقه قابل پخت باشد! حال این مجموعه به زبان فارسی دوبله شده است و در 2 پکیج اورجینال و شکیل شامل 4 DVD ارائه شده است که هم اکنون می توانید آن را با قیمتی استثنایی سفارش دهید.
 

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 37600 تومان

 

 

آش انار

 

آش یکی از غذاهای اصیل ایرانی است و آش انار یکی از آش های محلی و خوشمزه ای است که به روش های گوناگونی پخته و آماده می شود.

در این مقاله با یکنوع پخت متفاوت آن آشنا خواهید شد ...ادامه مقاله

منبع : cookery.ir

 

سایر مطالب :

نگهدارنده درب قابلمه طرح آدمک

با نگهدارنده درب قابلمه طرح آدمک Lid Sid دیگر نگران لبریز شدن غذای خود در اثر انباشته شدن بخار نباشید و طعم غذایی لذت بخش را بدون هیچ گونه نگرانی بچشید. با نگهدارنده درب قابلمه آدمک می توانید به راحتی به دیگر کارهایتان برسید ...

برش زن پیتزا طرح دوچرخه

خلاقیت یک جهش ساده ذهنی است که می توان آن را در چیزهای کوچک به نمایش در آورد. طراح Doiy با گردآوردی دو سرگرمی پیتزا خوردن و دوچرخه سواری در کنار هم وسیله ای خلاقانه برای برش پیتزا توسط چرخ های دوچرخه طراحی کرده است

دستگاه طبقاتی آب کننده شکلات

دستگاه طبقاتی آب کننده شکلات با استفاده از برق کار می کند و شما می توانید به وسیله آن شکلات های کاکائویی و شیری را به آسانی آب کرده و نوش جان کنید. فقط کافیست قطعه ای شکلات مورد نظر را داخل دستگاه قرار دهید و دستگاه را روشن کنید

توپ بوگیر و تازه نگهدارنده میوه و سبزیجات

دیگر نگران بو گرفتن مواد غذایی در یخچال خود نباشید.توپ های بوگیر محصول جدیدی هستند که با قرار دادن این توپ ها در یخچال هم بوی میوه و سبزیجات و . . .

نظم دهنده یخچال و میز

یخچال از لوازم ضروری هر منزل و آشپزخانه ای می باشد. اما جادار بودن و همچنین نظم چینش مواد داخل یخچال از اهمیت بیشتری برخوردار است. تقریبا اکثر خانم های خانه دار از فضای کم و بی نظم درون یخچال خود شکایت دارند

 


مطالب مرتبط:


2 نظر

How long does it take to recover from Achilles injury?
How long does it take to recover from Achilles injury?  ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۱:۱۳:۱۵

Hmm it appears like your website ate my first comment (it was extremely long) so I guess I'll just sum it up what I wrote and say, I'm thoroughly enjoying your blog. I too am an aspiring blog blogger but I'm still new to everything. Do you have any tips for rookie blog writers? I'd genuinely appreciate it.

How we can increase our height?
How we can increase our height?  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۶:۳۹:۵۵

After I originally commented I seem to have clicked on the -Notify me when new comments are added- checkbox and now each time a comment is added I recieve four emails with the exact same comment. There has to be an easy method you can remove me from that service? Thank you!