بسته اشتغال زایی و کسب درآمد 240 دقیقه فیلم آموزشی

      فروش ویژه کیف تبلت اسپیکر دار     کیف تبل...

بسته اشتغال زایی و کسب درآمد 240 دقیقه فیلم آموزشی

 

 

 

فروش ویژه کیف تبلت اسپیکر دار

 

 



کیف تبلت اسپیکر دار بهترین همراه برای تبلت شما. هم کیف و هم اسپیکر بدون نیاز به نصب نرم افزار. بسیار مناسب برای تمامی تبلت های 7 اینچی موجود در بازار. امکان پخش فیلم، موسیقی و ویدئو با کیفیت صدای فوق العاده. ارائه شده در 3 رنگ مشکی، قرمز و آبی با قیمتی استثنایی ...
 
 

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
 

قیمت: 44000 تومان


 

 

 

بسته اشتغال زایی و کسب درآمد 240 دقیقه فیلم آموزشی

 

 

 بسته اشتغال زایی و کسب درآمد 240 دقیقه فیلم آموزشی

بسته بزرگ اشتغال زایی و کسب درآمد، از همین امروز موفقیت و میلیونر شدن را آغاز کنید! کلکسیون ارزشمند 7 مجموعه اشتغال زا متفاوت در یک مجموعه. بیش از 80 ساعت ویدیو آموزشی فارسی. عرضه شده در پکیج شکیل شامل 12 DVD اوریجینال برای اولین بار در ایران.
 

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
 

قیمت: 59000 تومان


 

سایر مطالب :

 

 

 

آموزش بازاریابی و مارکتینگ

چه در حال ایجاد برنامه بازاریابی مختص به خود باشید و یا اولین گروه بازاریابی خود را رهبری می کنید، این دوره آموزشی در یادگیری مبانی، در جهت موفقیت در زمینه بازاریابی به شما یاری خواهد رساند. درو بوید، پروفسور و مشاور، با سی سال تجربه در زمینه بازاریابی برای برندهای مشهور است. در این دوره آموزشی، وی نقش بازاریابی در سازمان ها راتشریح کرده ...

آموزش ساخت 250 کاردستی درآمدزا

بیش از 25 ساعت فیلم ویدیویی بی کلام و بدون گفتار، یادگیری فقط با نگاه کردن به عملیات ساخت ساخت انواع کارت تبریک و کارت پستال، انواع سبد، جعبه، کیف، دسته، انواع پاکت نامه و هدیه شیک، ساخت انواع زیورآلات گوشواره، دستبند، آویز ...

آموزش مشاغل ساختمانی درآمد زا

 نصب کفپوش پارکت و لمینیت کف ساختمان – بخش اول – آماده سازی - کاشی کاری کف - بخش دوم – گذاشتن کاشی ها - نصب صفحه گچی حل گرفتن گچ آماده سازی دیوار و پی وی ای فرمول طلایی و ترفند کار ...

بسته نرم افزار کـسب درآمدتضمینی اورجینال

دوست گرامی اگر شما به دنبال راهی جهت کـسب درآمد از اینترنت می گردید که با کمترین زمان بتوانید بیشترین درآمد را کـسب کنید ، این پکیج ، جوابگوی شما خواهد . مهم نیست که شما تا به حال چه روش هایی را برای کـسب درآمد امتحان کرده اید و یا اینکه این روش به نظرتان امکان پذیر می باشد یا خیر ..... بلکه مهم این است که این شیوه کاملا درآمدزا می باشد.

بسته کلیددستیابی سریع و مطمئن به درآمد بالا در ایران - اورجینال

مجموعه آماده شده یکی از بهترین بسته های تهیه شده به زبان فارسی در زمینه درآمد و شغل اینترنتی است.

در این بسته به روش های طلایی برای کسب در آمد از اینترنت پرداخته شده و شما را با این روش ها آشنا می کند.

آموزش کامل شصت شغل پردرآمد دنیا - اورجینال

جهت سفارش آموزش کامل شصت شغل پردرآمد دنیا بعد از مطالعه کامل توضیحات این کالا ، لطفا فرم سفارش کالا را که در انتهای توضیحات درج شده پر کنید. ارسال به صورت پستی خواهد بود و با پست سفارشی ارسال می شود و حدود 2 الی 4 طول می کشد تا کالا را دریافت کنید. هزینه کالا را موقع تحویل به مامور پست پرداخت کنید. لذا موقع سفارش نیاز به پرداخت هیچ مبلغی نیست .

درآمد ثابت روزی ۲ ساعت کار ماهیانه بیش از یک میلیون تومان - اورجینال

وقتى یکى از ناشران، دوران باردارى اولین فرزندش را پشت سر مى گذاشت متوجه این موضوع شد که زنان سیاه پوست بیشتر از سایر زنان در معرض خطرات وضع حمل قرار دارند؛ همانجا جرقه اى در مغزش ایجاد شد و تصمیم گرفت کتابى را در مورد این گروه از جامعه و درباره نه تنها این مشکلشان بلکه در مورد سایر مسائل پیش روى آنها از قبیل مسائل مالى، زندگى و باورهاى اجتماعیشان به چاپ برساند؛ این اقدام وى با اقبال عمومى روبرو شده و شماره هاى دیگرى نیز از این کتاب به چاپ رسید و او اخیراً امتیاز انتشار دى وى دى هاى آموزشى این کتاب را نیز کسب کرده است.

 


مطالب مرتبط:


2 نظر

How long does Achilles tendonitis last for?
How long does Achilles tendonitis last for?  ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۰:۰۷:۰۰

Link exchange is nothing else however it is only placing the other person's weblog link on your page at suitable place and other person will also do same in support of you.

How can you heal an Achilles tendonitis fast?
How can you heal an Achilles tendonitis fast?  ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۱:۴۰:۰۳

Hello, I log on to your blogs regularly. Your writing style is witty, keep up the good work!