لیوان هم زن شگفت انگیز دارای موتور فوق العاده قدرتمند

    فروش ویژه لامپ قابل حمل HANDY BULB     لامپ...

لیوان هم زن شگفت انگیز دارای موتور فوق العاده قدرتمند

 

 

فروش ویژه لامپ قابل حمل Handy Bulb

 

 



لامپ اضطراری Handy Bulb، یک محصول کاملا ضروری و مفید برای هر فضایی. لامپ بدون احتیاج به برق. هر کجا می توانید روشنایی داشته باشید...

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
 

قیمت: 9800 تومان


 

 

 

لیوان هم زن شگفت انگیز دارای موتور فوق العاده قدرتمند

 

 لیوان هم زن شگفت انگیز دارای موتور فوق العاده قدرتمند

لذت یک نوشیدنی داغ و یا سرد، با لیوان هم زن شگفت انگیز! دارای یک موتور قدرتمند برای هم زدن نوشیدنی درون لیوان. جدیدترین و آخرین تکنولوژی در ساخت لیوان که باعث تعجب و شگفتی هر شخصی می شود ...
 

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
 

قیمت: 26000 تومان


 

سایر مطالب :

 

لیوان جادویی دارای LED

لیوان جادویی دارای LED لیوانی با طراحی فوق العاده شیک است که در قسمت انتهای آن برش های لوزی گون فراوانی دارد که درخشش خاصی به آن بخشیده است. این لیوان دارای LED های هفت رنگ بوده و به محض ریختن مایعات در آن این LED ها روشن میشوند و تا اتمام مایعات داخل آن همچنان روش باقی می مانند. جنس این لیوان از پلاستیک فشرده کاملا شفاف و نشکن بوده که به راحتی نمی شکند. با استفاده از این لیوان ها می توانید جلوه خاصی به میز های میمانی خود ببخشید و حتی به صورت دکوری از آن ها در ویترین خانه های خود استفاده نمایید.

 

بطری آب با اسانس میوه Detox Water

بطری آب با اسانس میوه Detox Water محصولی جدید با طراحی بسیار عالی و خلاقانه است که توانسته است خیلی زود به محبوبیت بسیار بالایی رسیده و پرطرفدار نیز شود همانطور که از نام محصول قمقمه آب با اسانس میوه دتوکس مشخص است در طراحی این محصول یک فضای مناسب برای قرار گیری اسانس میوه و سبزیجات قرار داده شده است که شما می توانید میوه هایی مانند لیمو و توت فرنگی و خیار و سیب و نعنا و غیره را به آن اضافه کنید و سپس آب را به قمقمه اضافه کنید و با اینکار شما می توانید آب را با طعم و عطری که دوست دارید بنوشید. بطری آب با اسانس میوه دتوکس علاوه بر ویژگی های گفته شده دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی نیز می باشد و از بهترین مواد اولیه ساخته و طراحی شده است. بطری آب با اسانس میوه دارای فضای بسیار مناسبی نیز برای نگه داری آب بوده این محصول یک همراه عالی برای رفع تشنگی و همچنین انتخابی بسیار مناسب برای ورزشکاران و رفع تشنگی در هنگام انجام ورزش می باشد.

لیوان دمنوش دو جداره

لیوان دمنوش‌ساز از دوجداره شیشه ساخته شده است. لایه‌ی بیرونی با فاصله‌ای حدود یک سانتی‌متر از لایه‌ی داخلی فاصله دارد. این فاصله وکیوم شده و حالت خلاء دارد. خلاء یکی از بهترین انواع عایق برای ایجاد قابلیت نگهداری دما برای فلاسک ‌های خانگی است. اما این محصول تنها یک فلاسک خانگی نیست. توانایی حفظ دما این امکان را به شما می‌دهد تا دمنوش دلخواهتان ساخته و میل کنید. این لیوان با 13/5 سانتی‌متر ارتفاع دارای حجم داخلی 325 میلی‌لیتر است. این گنجایش جهت سرو دمنوش برای یک نفر بسیار مناسب است. با پر کردن لیوان از آب‌جوش و وجود یک صافی استیل، می‌توان گیاه را در تماس با آب ‌جوش قرار داد. درب پلاستیکی با روکش فلزی لیوان را بسته و با داشتن قابلیت حفظ دما تا دم‌کشیدن نوشیدنی صبر کنید. پس از دم‌کشیدن، یک نوشیدنی داغ ‌داغ میل کنید. لیوان دارای یک دسته‌ی شیشه‌ای 9 سانتی‌متری بوده و جهت نوشیدن به‌راحتی در دست جامی‌گیرد ...


مطالب مرتبط:


3 نظر

What do you do for a sore Achilles tendon?
What do you do for a sore Achilles tendon?  ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۵۹:۱۹

It's an remarkable post in support of all the internet people; they will get advantage from it I am sure.

What is the Ilizarov method?
What is the Ilizarov method?  ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۲:۵۵:۱۶

For newest information you have to visit the web and on the web I found this website as a finest web site for latest updates.

How long do you grow during puberty?
How long do you grow during puberty?  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۸:۱۴:۱۵

I blog often and I truly thank you for your content. The article has truly peaked my interest. I'm going to book mark your website and keep checking for new details about once a week. I subscribed to your RSS feed as well.