آموزش کامل بازاریابی ویروسی – صدور محتوای قابل اشتراک

    فروش ویژه آچار همه کاره نینجا والت - NINJA ...

آموزش کامل بازاریابی ویروسی – صدور محتوای قابل اشتراک

 

 

فروش ویژه آچار همه کاره نینجا والت - Ninja Wallet

 



آچار همه کاره نینجا والت بهترین و ضروری ترین وسیله ای که می توانید در کیف خود به همراه داشته باشید. با قابلیت 18 ابزار متفاوت در سایز یک کارت عابر بانک. ساخته شده از فولاد آب دیده و بسیار مقاوم ...
 

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
 

قیمت: 14800 تومان


 

 

 

آموزش کامل بازاریابی ویروسی – صدور محتوای قابل اشتراک

 

 

آموزش کامل بازاریابی ویروسی – صدور محتوای قابل اشتراک

 

با مشاهده این کورس آموزشی بر استفاده از روشهای بازاریابی ویروسی مسلط خواهید شد

آشنایی با ارز اجتماعی - آموزش به حرکت درآوردن احساسات - آشنایی با ارزش و اعتبار اجتماعی - مثال هایی بر استفاده از این روش ... ادامه مطلب

 

سایر مطالب :

 

آموزش استفاده از سایت Constant Contact برای بازاریابی ایمیلی

همانطور که می دانید بوسیله امکانات وب سایت Constant Contact می توانیم اقدام به بازاریابی ایمیلی کنیم. در این کورس صفر تا صد بازاریابی ایمیلی از طریق امکانات این وب سایت را خواهید آموخت.

آموزش طرح ساده و تجربه شده بازاریابی اینترنتی محصولات در سطح محلی

این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Udemy است که بر روی 1 حلقه DVD به همراه فایلهای تمرینی و به مدت زمان 3 ساعت و 11 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

آموزش بازاریابی در بستر دستگاه های موبایل

تعداد کاربران دستگاه های موبایل در سراسر جهان رقمی میلیاردی است ، بنابراین بازاریابی در این حوزه بسیار عاقلانه و سود آورد است. با مشاهده این کورس آموزشی بازاریابی در این نما را خواهید آموخت.

آموزش استفاده از قابلیت های Google+ در جهت بازاریابی و توسعه کسب و کار

استفاده از صفحات Google+ ، سازمان دهی تماس ها با Google Group ، استفاده از Local Listing در برنامه های بازاریابی ، ساخت پروفایل ، افزودن اطلاعات تماس به پروفایل ، استفاده از عکس ها و ویدیوها ، استفاده از دکمه +1 در وب سایت و . . .

آموزش استفاده از روش بازاریابی همکاری در فروش

زبان آموزش ها انگلیسی روان و ساده
دارای آموزش های ویدیویی و دسته بندی شده
ارائه شده بر روی 1 حلقه DVD به همراه فایل های تمرینی
مدت زمان آموزش 2 ساعت و 27 دقیقه


مطالب مرتبط:


2 نظر

How do I stretch my Achilles tendon?
How do I stretch my Achilles tendon?  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۲:۲۵:۳۰

I'm amazed, I have to admit. Seldom do I encounter a blog that's both equally educative and interesting, and without a doubt, you have hit the nail on the head. The problem is an issue that too few folks are speaking intelligently about. Now i'm very happy that I came across this in my search for something concerning this.

Can you increase your height by stretching?
Can you increase your height by stretching?  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۹:۳۰:۵۹

If some one desires to be updated with most up-to-date technologies after that he must be visit this website and be up to date every day.