دانلود آموزش نقاشی با اشکال هندسی

  فروش ویژه ساعت رومیزی ترنج   ساعت رومیزی ترنج...

دانلود آموزش نقاشی با اشکال هندسی

 

فروش ویژه ساعت رومیزی ترنج

 



ساعت رومیزی ترنج، ارائه شده در طرح های مختلف. کیفیت چوب بی نظیر. طراحی و نقاشی کامل با دست. بهره گیری از موتور با کیفیت. ساعت رومیزی ترنج همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید در 4 طرح مختلف طراحی و عرضه شده است که هنگام تکمیل فرم سفارش می توانید طرح مورد نظر را انتخاب کنید.
 

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
 

قیمت: 29000 تومان


 

 

دانلود آموزش نقاشی با اشکال هندسی

 

 

 

با ما همراه باشید تا ب راحتی نقاشی کردن را یاد بگیرید  دانلود محصول

 

سایر مطالب :

نرم افزار طراحی و نقاشی تصاویر

این نرم افزار طراحی و نقاشی با ویژگی های جالب می باشد.این نرم افزار حتی برای افرادی که می خواهند به صورت پیشرفته کار طراحی را انجام دهند مناسب است محیط این نرم افزار کاملاً شبیه به نرم افزار پیشرفته فتوشاپ است که البته اکثر امکانات فتوشاپ را هم دارا می باشد.

نرم افزار طراحی چهره حرفه ای وآسان با beautune

 Beautune نرم افزاری مفید است که به طور ویژه برای ویرایش تصاویر پرتره و چهره و زیباسازی و شخصی سازی بیشتر آنها ایجاد شده است. این برنامه همراه با ارائه وسیعی از ویژگی ها و ابزارها به شما در سفارشی کردن و ویرایش و روتوش صورت،چشم ها،لب،صورت و قابلیت های بهبود سازی تصویر نظیر جوانسازی عکس،برداشتن لکه ها و سفید کردن دندان ، تغییر رنگ چشم و لب و قرار دادن افکت های رویایی و زیبا همگی از امکانات این نرم افزار مفید محسوب می شود.

نرم افزار طراحی کاور برای موسیقی

با این نرم افزار میتوانید برای آهنگ ها و سایر علایق شخصی خود کاور بسازید و ....

آموزش نقاشی دستی الگوهای گرافیکی تکرار شونده برای چاپ روی سطوح مختلف

در این کورس آموزشی یاد می گیرید که بوسیله نقاشی دستی و کمک گرفتن از نرم افزار ادوبی ایلوستریتور الگوهای تکرار شونده زیبا برای چاپ روی پارچه و سطوح مختلف ایجاد کنید ...

آموزش نقاشی دیجیتال در Photoshop : تکنیک های ساخت افکت ها

در این مجموعه آموزش با مبانی ساخت افکت ها در نرم افزار ادوبی فتوشاپ آشنا می شوید و یاد می گیرید که چطور با استفاده از ابزارهای مختلف این نرم افزار افکت های مورد نظر خود را ایجاد نمایید. این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی SkillFeed است که بر روی 1 حلقه CD به همراه فایلهای تمرینی و به مدت زمان 47 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

آموزش نقاشی با گواش

با مشاهده این مجموعه آموزش زیبا و دل انگیز ، نقاشی با گواش را یاد می گیرید. مدرس مطالب را به زبانی ساده و با نقاشی کردن کاراکترهای خوش آب و رنگ کارتونی به شما یاد میدهد.

مجموعه فوق العاده آموزش نقاشی (تکنیک مدادرنگ) 2DVD - جدید و دارای گارانتی - اورجینال

استاد عباس بهنیاآنچه در این مجموعه آموزش داده میشود : آشنایی با تکنیک مدادرنگ و معرفی ابزارها - رنگهای هم خوانواده جهت نشان دادن رنگ و حجم اشیا: تکنیک تختچ - نشان دادن تاثیر رنگ اشیا بر همدیگر با تکنیک هاشور - استفاده از تکنیک مداد رنگ روی مقوای مشکی – استفاده از تکنیک مداد و ترکیب چند مواد

 

X


مطالب مرتبط:


1 نظر

What do you do when your Achilles tendon hurts?
What do you do when your Achilles tendon hurts?  ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۸:۰۴:۴۶

Hi there! I could have sworn I've been to your blog before but after browsing through some of the posts I realized it's new to me. Anyways, I'm definitely delighted I discovered it and I'll be book-marking it and checking back often!