دانلود کتاب آموزش زبان ژاپنی Essential Japanese Grammar

  فروش ویژه هندزفری بادیگاردی   هندزفری بادیگار...

دانلود کتاب آموزش زبان ژاپنی Essential Japanese Grammar

 

فروش ویژه هندزفری بادیگاردی

 



هندزفری بادیگاردی، با همان استایل و کیفیت هندزفری بادیگارد ها. سری تک گوش جهت راحتی به ویژه هنگام رانندگی. قابلیت استفاده برای انواع موبایل و تبلت. قابلیت مکالمه و پخش موسیقی ...
 

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
 

قیمت: 19000 تومان


 

 

دانلود کتاب آموزش زبان ژاپنیEssential Japanese Grammar

 

 

کتاب آموزش زبان ژاپنی Essential Japanese Grammar

ناشر کتاب: Tuttle

کتاب به صورت دو زبانه ژاپنی و انگلیسی و در 419 صفحه است.

فایل PDF با بهترین کیفیت و با قابلیت جستجو در متن و کپی برداری از متن است ... لینک دانلود

 

سایر مطالب :

 

ژاپنی درخواب+Roseta Stone Japanese - اورجینال

این برنامه جهت آموختن یک زبان جدید به شما طراحی شده است.به همان روشی که زبان اول یازبان مادری خودراآموخته اید.یعنی بوسیله وابستگی کلمات بااشیا،افعال وعقاید(چه درقالب نوشتاروچهدرقالب گفتار) این نرم افزارازتصاویربرای معنی بخشیدن به کلمات وعبارات استفاده میکند.

پکیج تخصصی دیکشنری مترجم زبان ژاپنی ( با گویش Romaji Kanji) به زبان انگلیسی وبالعکس - اورجینال

برای خرید پکیج تخصصی دیکشنری مترجم زبان ژاپنی ( با گویش Romaji Kanji) به زبان انگلیسی وبالعکس - اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید

بسته مکالمه ژاپنی به کمک موبایل - اورجینال

با روزی پانزده دقیقه تمرین به کمک موبایل خود در کمتر از سه ماه به پیشرفت قابل ملاحظه ای در یادگیری ژاپنی دست خواهید یافت.

پکیج استثنایی آیلتس IELTS

آیلتس (به انگلیسی: IELTS مخفف International English Language Testing System) (نظام بین‌المللی ارزشیابی زبان انگلیسی) در حال حاضر یکی از معتبرترین آزمون‌های زبان انگلیسی است که در سراسر دنیا برگزار می‌شود. آیلتس در واقع آزمونی بریتانیایی بوده است و از این نظر در مقابل تافل، آزمون آمریکایی قرار می‌گیرد. این آزمون توسط دانشگاه کمبریج انگلستان، شورای فرهنگی بریتانیا و مرکز آیلتس استرالیا برگزار می‌شود.

نرم افزار آموزش نوشتن لانگ من longman writing coach

نوشتن استعدادی است که با رعایت یک سری قواعد ساده می‌توان در آن مهارت پیدا کرد. این نرم به شما کمک می‌کند که مشکلات مربوط به صرف افعال، ضمایر و هم‌چنین اصول و مبانی سبک را فرابگیرند. مثال‌های روز‌مره‌ای که در این نرم افزار آمده است به شما کمک می‌کنند مهارت‌های نوشتن را در رابطه با کار، مدرسه و در مکاتبات شخصی خود به خوبی یاد بگیرید. با این نرم افزار می‌توانید با کم‌ترین زمان تمرین‌ها و مثال‌های ارایه شده را به خوبی تکمیل کرده و همه‌ی این‌ها را مدیون چنین مجموعه ارزشمندی بدانید. این نرم افزار دستیار واقعی آنانی است که میخواهند به انگلیسی بنویسند.

 


مطالب مرتبط:


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...