دانلود کتاب آموزش سی شارپ به زبان فارسی

  فروش ویژه کیف پول و موبایل SOSHA       کیف پو...

دانلود کتاب آموزش سی شارپ به زبان فارسی

 

فروش ویژه کیف پول و موبایل Sosha

 

 
 
کیف پول و موبایل Sosha، دارای جای موبایل، پول و چندین کارت عابر بانک. در چهار رنگ مشکی، قهوه ای، زرشکی و کرم. قابل استفاده برای گوشی های موبایل تا سایز 5.5 اینچ. پوششی کامل با ضربه گیری مناسب ...
 
اگر به دنبال این هستید که کیف دستی داشته باشید که بتوانید در آن گوشی موبایل، پول نقد و تعداد متعددی کارت اعتباری را قرار دهید و گوشی موبایل خود را از ضربه محافظت نمایید ما به شما کیف پول و موبایل Sosha را پیشنهاد می دهیم. این کیف دستی فوق العاده ظریف و زیبا بوده و از دوام بالایی برخوردار است. این کیف در رنگ های مشکی، قهوه ای، زرشکی و کرم ارائه شده است و برای موبایل هایی تا سایز 5.5 اینچ قابل استفاده است. هنگام ثبت سفارش می توانید رنگ مورد نظر خود را در سبد خرید انتخاب نمایید.
 

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
 

قیمت: 19000 تومان


 

 

دانلود کتاب آموزش سی شارپ به زبان فارسی

 

 

دانلود کتاب آموزش سی شارپ به زبان فارسی

 

مروری بر برنامه نویسی . دات نت فریم وورک چیست؟سی شارپ چیست؟

ویژوال استودیو اکسپرس و ویژوال استودیو - آموزش نصب ویژوال سی شارپ - قانونی کردن ویژوال سی شارپ - تغییر ظاهر ویژوال سی شارپ اکسپرس - آموزش ساخت یک برنامه ساده با سی شارپ -

آموزش استفاده از IntelliSense-رفع خطاها در سی شارپ ...

ادامه مطلب

 

 سایر مطالب :

راه و رسم رونق تجارت با گوگل

شامل تمامی راه و رسم رونق تجارت خود از طریق گوگل و حاوی تمامی ابزارهای اساسی گوگل ...

ساخت ربات های پیشرقته

برنامه شامل :سورس برنامه های مربوط به ربات ها،تصویر ویدئو مربوط به عملکرد ربات ها

ویرایش آسان فایل های پی دی اف

نرم افزار کمیاب ویرایش جز به جز فایل های پی دی اف با سازگاری با زبان فارسی و امکان ویرایش همه جانبه مناسب برای تمای دانشجویان،امکان ویرایش فایل های قفل گذاری شده.

نرم افزار اتوکد2000

این نرم افزار نسخه قدیمی اتوکد می باشد که برای بسیاری از مهندسین یک نرم افزار خاطره انگیزی است. همچنین برای آموزش کلاسیک نرم افزار اتوکد بسیار مفید می باشد و برای رشته های معماری و عمرانی و صنعتی کاربرد بسیار دارد.

 


مطالب مرتبط:


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...