دانلود نرم افزار آموزش سریع تایپ 10 انگشتی

  فروش ویژه کیبورد بلوتوثی همراه     کیبورد بلو...

دانلود نرم افزار آموزش سریع تایپ 10 انگشتی

 

فروش ویژه کیبورد بلوتوثی همراه

 



 
کیبورد بلوتوثی همراه. بسیار شیک، سبک و کم حجم. اتصال به گوشی موبایل و تبلت به وسیله بلوتوث. امکان اتصال به کامپیوتر، لپ تاپ، موبایل و تبلت. مناسب برای تایپ سریع و آسان به ویژه با گوشی موبایل ...

HB2000 یک صفحه‌کلید بلوتوثی بسیار جمع‌وجور و باریک است. این کیبورد بسیار کوچک طراحی شده، بنابراین برای اتصال به دستگاه‌هایی مانند کامپیوتر، تبلت و موبایل برای افراد با جابه‌جایی‌های زیاد و استفاده در مکان‌هایی با کمبود فضا، واقعا کاربردی است. کلیدهای کیبورد جهت تایپ آسان و سریع طراحی شده‌اند. این کیبورد با استفاده از بلوتوث به وسایل الکتریکی شما وصل شده و دارای کابل برای اتصال به کامپیوتر نیز می باشد و همچنین به وسیله پورت USB شارژ می شود. این کیبورد برای کسانی که بیشتر وقت خود را به تایپ کردن می گذرانند و به ویژه برای اتصال به گوشی موبایل و تایپ کردن بسیار کاربردی بوده و سرعت تایپ شما را چندین برابر می نماید به گونه ای که آسانی تایپ کردن با سرعت قابل ملاحظه ای را مشاهده خواهید نمود. ویژگی متمایز این محصول وزن 200 گرمی آن و سایز 8*20 سانتی متری آن می باشد.
 

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
 

قیمت: 45000 تومان


 

 

دانلود نرم افزار آموزش سریع تایپ 10 انگشتی

 

 

 

با استفاده از این برنامه شما میتوانید سرعت تایپ خود را به صورت 10 انگشتی  بالا ببرید ... لینک دانلود

 

سایر مطالب :

دانلود نرم افزار تست هوش

این مجموعه شامل دو نرم افزار تست هوش می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید میزان هوش خود را بسنجید

نرم افزار طراحی و ساخت انیمیشن وب سایت

یکی از ویژگی های این نرم افزار سازگار بودنش با 99 درصد مرورگر های وب در دسترس و محبوب مانند Internet Explorer 6, 7, 8, 9, Firefox, Chrome, Safari, Opera, iPhone, iPad, Windows Phone و Android می باشد. شما حتی بدون داشتن هیچ گونه دانشی در زمینه کدنویسی می توانید از این برنامه برای ساخت و طراحی انیمیشن های HTML، CSS، SVG، Flash، Silverlight، Java، javascript، VML، GIF، banner animation، canvas animation و همچنین تبدیل تصاویر به فیلم، تبدیل عکس به avi، طراحی وب سایت و طراحی HTML, DHTML پویا و به طور کلی هر نوع انیمیشنی که در وب سایت ها بکار برده می شود، استفاده کنید

ویرایش آسان فایل های پی دی اف

نرم افزار کمیاب ویرایش جز به جز فایل های پی دی اف با سازگاری با زبان فارسی و امکان ویرایش همه جانبه مناسب برای تمای دانشجویان،امکان ویرایش فایل های قفل گذاری شده.

نرم افزار اتوکد2000

این نرم افزار نسخه قدیمی اتوکد می باشد که برای بسیاری از مهندسین یک نرم افزار خاطره انگیزی است. همچنین برای آموزش کلاسیک نرم افزار اتوکد بسیار مفید می باشد و برای رشته های معماری و عمرانی و صنعتی کاربرد بسیار دارد.

 


مطالب مرتبط:


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...