دانلود کلش بی نهایت - آبتینا

  فروش ویژه پایه نگهدارنده گوشی و تبلت اوکی است...

دانلود کلش بی نهایت - آبتینا

 

فروش ویژه پایه نگهدارنده گوشی و تبلت اوکی استند

 



 
پایه نگهدارنده گوشی و تبلت اوکی استند، دارای 2 پایه نگهدارنده به شکل دست انسان. با قابلیت نگهداری گوشی موبایل و تبلت با طول کمتر از 21 سانتی‌ متر ...
 
کار با اوکی استند بسیار ساده است. کافی‌ست قسمت‌های نگه‌دارنده آن را به‌آرامی به‌اندازه عرض گوشی‌تان بازکنید و اجازه دهید که گوشی‌تان در میان آن قرار گیرد و سپس قسمت میانی آن راکمی زاویه دهید تا تکیه‌گاهی بر روی سطح میز ایجاد کند. ازآنجایی‌که دهانه این محصول تا 21 سانتی‌متر باز می‌شود، علاوه بر گوشی‌های موبایل، بسیاری از تبلت های موجود در بازار نیز توسط این پایه پشتیبانی می‌شوند.
 

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
 

قیمت: 7500 تومان


 

 

دانلود کلش بی نهایت - آبتینا

 

 

یکی از بازیهای پر مخاطب که بسیاری از بازیکنها برای آن هزینه های زیادی در مراحل پرداخت می کنند
این بازی بسیار زیبار و جالب برای همه آنهایی که با کلش بازی می کنند و می خواهند بدون هزینه
به مراحل پایانی برسند
فرصتی استثنایی و کم نظیر
دارای امکانات بسیار زیاد
آزاد بودن همه قسمتهای بازی
و ....

لینک دانلود

 

سایر مطالب :

هک سرور کلش رویال

دیگر نیاز نیست ساعت ها وقت گران بهای خود را صرف بازی کردن بازی کلش رویال بکنید فقط کافیست نرم افزار جدید ما را که سازگار با اخرین نسخه کلش رویال می باشد را با قیمت اندکی که از وقت شما بسیار ارزان تر است دریافت کنید درضمن شما با فروش اکانت های هک شده می توانید پولی چند برابر از مبلغ پرداختیتان به ما دریافت نمایید و از کد تخفیف 50 درصدی خرید هک کلش اف کلنز بهره مند شوید و هم چنین با خرید هک کلش رویال نرم افزار بازگردانی جیمیل هک شده را به رایگان دریافت نمایید.

ربات کلش اف کلنز

ربات کلش اف کلنز که با تازه ترین اپدیت همسان سازی شده و دارای قابلیت انسان نما می باشد که دیگر ربات های مشابه ندارند و این مزیت باعث میشود که اکانت شما بن نشود 

بازی قلعه خیالی میکی ماوس (اورجینال)

این بار Mickey، شخصیت محبوب بسیاری از کودکان دیروزی و امروزی بازگشته است تا خود را بار دیگر در مقابل نسل امروزی محک بزند. بازی Castle of Illusion Starring Mickey Mouse بازسازی نسخه ی قبل همین بازی در سال 1990 می باشد، در نسخه ی جدید گرافیک و جلوه های به کار رفته در بازی بروز شده اند، همچنین گیم پلی بازی هم بسیار بهبود پیدا کرده است

young justice legacy عدالت جویان جوان-اورجینال

عدالت جویان جوان را به گونه ای متفاوت از همیشه تجربه کنید. آنچه را که در سال های از دست رفته اتفاق افتاده است کشف کنید و در این اکشن مهیج، مسئولیت بخشی از داستان را بر عهده بگیرید. گروه خود را جمع کنید و راهی مبارزه شوید! بازی در قالب 12 قهرمان و مبارزه با 12 دشمن مختلف و داستان جدید و هیجان انگیز از ویژگی های این بازی است.

بازی The SIMS 3 Deluxe 15- 1-اورجینال

The Sims 3 یکی از بازی های منحصر به فرد و پرطرفدار در میان بازی های استراتژیک و مدیریتی بوده که توسط EA Games در سال 2009 منتشر شده است. البته استودیو The Sims Studio وظیفه ساخت کلی این بازی را بر عهده گرفته بود و کمپانی EA تنها آن را روانه بازار کرده بود. این بازی نمونه کاملی از زندگی مجازی را در اختیار گیمر قرار می دهد و کاربر می تواند سبک زندگی مورد نظرش را بر روی این بازی پیاده کند. نسخه The Sims 3 پیشرفت های قابل توجه نسبت به نسخه های قبلی از جمله بهبود گرافیک و گیم پلی داشته است. در نسخه سوم از بازی، محیط آن به خوبی طراحی شده است و کاربر را به طور کامل در زندگی مجازی و کامپیوتری محو می کند!


مطالب مرتبط:


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...