فروش ویژه مانتو پاییزه پانیذ فروشگاه نیکشا

  فروش ویژه ساق شلواری توکرکی   ساق شلواری توکر...

فروش ویژه مانتو پاییزه پانیذ فروشگاه نیکشا

 

فروش ویژه ساق شلواری توکرکی

 


ساق شلواری توکرکی کاملا ضخیم مناسب فصل سرما. با رنگ مشکی و کیفیت فوق العاده عالی. مناسب برای استفاده در مهمانی ها و مجالس. بهترین هدیه برای کسی که دوستش دارید ...
 
درون ساق شلواری توکرکی مطابق عکسی که مشاهده می کنید کرکی می باشد و پاهای شما را گرم نگه داشته و شما می توانید درفصل پاییز و زمستان از آن استفاده کنید و لذت ببرید. شما میتوانید این ساق شلواری را با مانتو و پالتو به همراه بوت استفاده کنید که فرم بسیار شیکی به پوشش شما می بخشد. ساق شلواری توکرکی دارای کیفیت فوق العاده عالی بوده و به صورت Free Size عرضه شده است و به نوعی طراحی شده است که برای تمام سایز ها قابل استفاده می باشد.
 

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
 

قیمت: 18500 تومان


 
 

فروش ویژه مانتو پاییزه پانیذ فروشگاه نیکشا

 

 فروش ویژه مانتو پاییزه پانیذ فروشگاه نیکشا

 
مانتو پاییزه پانیذ، همراهی گرم برای روز های سرد. خلاقیتی در عرصه پوشاک و مانتو. تهیه شده از بهترین پارچه ترگال. به همراه یک انگشتر چوبی با طرح مانتو ...
 
پاییز امسال ما زیبایی پوشش را به شما هدیه می کنیم. مانتو پانیذ بهترین انتخاب شما برای این روزهاست. این مانتو طراحی شده با رنگ طوسی با نوارهای سرخ آبی حال و هوای پاییزی را برای شما به ارمغان می آورد. در دوخت این مدل از بهترین پارچه ترگال استفاده شده که دوام و لطافت بالایی دارد. مدل این مانتو مدل فون بوده که استیل بهتری را در تن به همراه دارد و با یک کمربند قابل تنظیم است. در طراحی این مانتو از یک چاپ قدی گل استفاده شده که زیبایی این مانتو را منحصر به فرد می کند. هدیه ما به عنوان ست این مانتو یک انگشتر چوبی است که به عنوان یک کامل کننده روی آن قرار دارد. این مانتو ارائه شده در چهار سایز 36.38.40.42 بوده که راحتی در انتخاب را برای شما به همراه دارد (در هنگام تکمیل فرم سفارش می توانید سایز مورد نظر خود را انتخاب کنید). نمونه این مانتو در بازار موجود نبوده و یک طراحی تک می باشد. پاییز امسال مثل یک ستاره بدرخشید و بهترین باشید.
 

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
 

قیمت: 49800 تومان


 

سایر محصولات :

ریش تراش کارتی Carzor

این ریش تراش طوری طراحی شده است که تنها به اندازه یک کارت اعتباری (عابر بانک) جا می گیرد و می توانید آن را به راحتی در داخل کیف پول خود جا داده و در هر مکانی از آن استفاده کنید. تیغه های این ریش تراش بسیار تیز بوده و به صورت سه تایی می باشد که این حالت مدت زمان اصلاح را کاهش می دهد، همچنین در این ریش تراش آینه ای برای مشاهده (قسمت در حال اصلاح) نیز گنجانده شده و برای آسودگی خاطر شما تیغه اضافی نیز در پشت آینه وجود دارد که در صورت کند شدن تیغه اصلی از آن نیز می توانید استفاده کنید. قسمت جالب این ریش تراش وجود خوشبو کننده (در کنار تیغه های این ریش تراش) برای معطر کردن صورت شما هنگام اصلاح است.

پد ضد عرق Underarm Shields

پد ضد عرق محصولی جدید و منحصر به فرد می باشند که با نرمی و لطافتی که در تولید آن به کار گرفته شده است به لایه درونی لباس شما متصل میشود و بدون آنکه دیده یا حس شوند در تمامی مدت شبانه روز لباس شما را خشک نگه می دارد و از آن محافظت می نماید. این پدها از نفوذ عرق بدن بر روی سطح خارجی پوشاک جلوگیری می کنند و همین امر باعث خواهد شد زیر بغل لباس شما هیچ گاه خیس نشده و بوی عرق ندهد. پد ضد عرق Underarm Shields قابل استفاده بر روی انواع لباس های مردانه و زنانه می باشد و در بسته بندی 12 عددی با قیمت استثنایی توسط فروشگاه میهن استور عرضه شده است ...

ادکلن مردانه دانهیل آبی (Dunhill Desire Blue)

ادکلن Desire Blue آلفرد دانهیل، رایحه ای ملایم و برازنده دارد. این ادکلن که در سال 2002 عرضه شد، از ترکیب نت های پرتقال، ترنج و مشک برای ایجاد رایحه ای تازه و دلپذیر که لبخند ها را به خود جلب می کند استفاده کرده است. قبل از هر گردهمایی دوستانه ای می توانید این ادکلن را استفاده کنید. عطر این ادکلن مردانه ، برای ساعت ها باقی مانده و اعتماد به نفس شما را برای انجام هر کاری بالا می برد.

ادکلن زنانه لالیک لامور (Lalique L`amour)

لالیک لامور عطری برای بانوان که در سال 2013 وارد بازار گردید. رایحه این عطر با ترنج و گل رز شروع می شود ، نت میانی آن رایحه یاسمن ، گل مریم است و در نت پایانی رایحه سدر ، چوب صندل و مشک است که نت پایانی این عطر را بسیار خاص و شکیل نموده است. رایحه این عطر ملایم و شیرین و کمی ترش می باشد.

ادکلن زنانه لیدی میلیون (Lady Million)

الماس تنها گزینه برابر با مدل مردانه عطر 1 میلیون پاکو ربن بود. 1 میلیون مردانه فروش بسیار خوبی داشت و عطر ماندگار و موفقی شد. کمپانی پاکو برای تولید مدل زنانه همین طرح ، لیدی میلیون را با شیشه الماسی شکل طراحی کرد به این دلیل که الماس تنها گزینه ایست که با شمش طلا ( طرح شیشه مردانه ) برابری می کند.


مطالب مرتبط:


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...