مجموعه بینظیر آشپزی در 15 دقیقه

  فروش ویژه توپ لباسشویی CLEAN BALLZ   با توپ ل...

مجموعه بینظیر آشپزی در 15 دقیقه

 

فروش ویژه توپ لباسشویی Clean Ballz

 



با توپ لباسشویی کلین بالز دیگر نگران تمیزی لباس هایتان نباشید. قابل استفاده در انواع ماشین های لباسشویی. محصولی ویژه برای شست شوی لباس بدون استفاده از مواد شوینده و نرم کننده. دارای خاصیت ضد باکتریال و ضد حساسیت ...
 
توپ لباسشویی کلین بالز حاوی تعداد زیادی سرامیک طبیعی داخل یک گوی می‌باشد که بصورت کاملا علمی و توسط متخصصین مربوطه ساخته شده و لباس‌ها را بدون نیاز به پودر‌های شیمیایی و مواد نرم کننده که عوارض مخرب پوستی و زیست محیطی دارند شسته و پاکیزه می‌نماید. در مقایسه با پودرهای شیمیایی معمولی، گوی کلین بالز مقرون به صرفه تر (از نظر عدم نیاز به خرید پودر و صرفه جویی قابل ملاحطه در میزان آب و برق مصرفی)، دارای کاربرد ساده تر و منجر به صرفه جویی در وقت نیز می‌باشد. گوی کلین دارای مجوز انحصاری طراحی و علامت تجاری ثبت شده می‌باشد.
 

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
 

قیمت: 18900 تومان


 

 

مجموعه بینظیر آشپزی در 15 دقیقه

 



آشپزی در 15 دقیقه با جیمی اولیور. برترین مجموعه آشپزی دنیا. بیش از 15 ساعت و 900 دقیقه آموزش آشپزی به زبان فارسی. قابل پخش در تمامی دستگاههای خانگی و کامپیوتر.
 
«آشپزی در 15 دقیقه» نام یکی از پربیننده ترین مجموعه های آموزشی جیمی اولیور است که به موفقیت بسیار چشمگیری در سراسر دنیا رسید و در میلیون ها نسخه از کتابها و ویدیو های این مجموعه آموزشی در سراسر دنیا فروش رفته است. تاکید جیمی اولیور در این مجموعه پخت غذاهای بسیار سالم، بسیار خوشمزه، مغزی و فوق العاده سریع است که تنها در 15 دقیقه قابل پخت باشد! حال این مجموعه به زبان فارسی دوبله شده است و در 2 پکیج اورجینال و شکیل شامل 4 DVD ارائه شده است که هم اکنون می توانید آن را با قیمتی استثنایی سفارش دهید.
 

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
 

قیمت: 37600 تومان


 

سایر موضوعات :

سیخ دایره ای کباب

سیخ دایره ای کباب محصولی ایرانی و بسیار با کیفیت می باشد که از جنس گالوانیزه بسیار با کیفیت تولید شده است. همانطور که می دانید سیخ صاف برای شعله گرد مناسب نیست و به همین منظور سیخ دایره ای محصولی بسیار کاربردی جهت پخت انواع کباب، جوجه، چنجه و ... بر روی اجاق گاز (شعله گرد) می باشد. با این محصول پختی یکنواخت از کباب را بر روی شعله گرد تجربه کنید.

پارچ خمیر ریز کیک و شیرینی Batter Dispenser

حتما برای شما هم زیاد پیش آمده که موقع درست کردن کیک و شیرینی و ریختن خمیر درون قالب ، مواد دور ظرف و یا روی سطح و میز ریخته و مجبور به گذاشتن زمان و تمیز کردن شدید باشید، بهمین خاطر امروز محصول پارچ خمیر ریز Batter Dispenser را به شما معرفی می نماییم که به کمک این محصول میتوانید به مقدار دلخواه ، مواد را درون قالب بریزید و از کثیف شدن دور قالب و سطح جلوگیری کرده و برای درست کردن کیک ، مافین ، پنکیک و ... استفاده کنید

توپ بوگیر و تازه نگهدارنده میوه و سبزیجات

دیگر نگران بو گرفتن مواد غذایی در یخچال خود نباشید.توپ های بوگیر محصول جدیدی هستند که با قرار دادن این توپ ها در یخچال هم بوی میوه و سبزیجات و . . . را گرفته و هم آن ها را تازه نگهداری می کنند که با این کار شما می توانید آن ها را بدون اینکه فاسد شوند برای مدت طولانی تری در یخچال نگهداری کنید

قالب یخ طرح گیتار

قالب یخ طرح گیتار Cool Jazz Tray از مواد سیلیکون با کیفیت بالا ساخته شده، بسیار با دوام، و وسیله ایی آسان و مناسب برای استفاده می باشد. قالب یخ طرح گیتار به خصوص با طرح زیبایی که دارد بسیار ایده ال برای مهمانی های شماست. این قالب شامل 3 عدد گیتار و 3 عدد دسته گیتار می باشد.

 


مطالب مرتبط:


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...