ساعت دیواری طرح سانتاندر دارای 72 ساعت گارانتی تست

    ساعت دیواری طرح سانتاندر دارای 72 ساعت گارا...

ساعت دیواری طرح سانتاندر دارای 72 ساعت گارانتی تست

 

 

ساعت دیواری طرح سانتاندر دارای 72 ساعت گارانتی تست

 

 

 

 

نامساعت دیواری
طرحسانتاندر
ضمانت72 ساعت ضمانت تحویل
جنس
پلکسی گلاس براق
نوع کاربری
پذیرایی/آشپزخانه/اتاق خواب/محل کار
ابعاد80*80 سانتی متر
نوع موتورروانگرد
نگینندارد
ضخامت3 میلیمتر
جعبه
http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.png

معرفی اجمالی محصول:

ساعت دیواری سانتاندر طراحی مدرن و فانتزی دارد . ابعاد بزرگ ساعت و تعداد اجزای آن فضای زیادی را پر می کند .
نصب ساعت سانتاندر روی دیوار ال سی دی و تخت خواب نمای خاص و متفاوتی دارد .
ساعت دیواری سانتاندر از جنس پلکسی گلاس ساخته شده است . استفاده از این متریال سبب شده تا براقیت ساعت بعنوان جز مهم دکوراسیون جلوه کند . پلکسی گلاس بسیار سبک بوده و برای نصب آن نیاز به پیچ و میخ نیست  ...

توضیحات بیشتر و خرید

 

سایر محصولات :

 

لیوان Wow Cup

لیوان Wow Cup را می توانید به صورت 360 درجه بدون آن که قطره ای از مایع درون آن، به بیرون بریزد بچرخانید. مکانیسم نوآورانه لیوان با درپوشی دولایه که تنها با فشردن لب روی لایه بیرونی درپوش لیوان، مایع خارج می‌شود که این امر اجازه هدر رفتن و ریختن نوشیدنی را نمی‌دهد. از دیگر ویژگی های این لیوان دارا بودن تشتک سر پلاستیکی می باشد که مانع از آسیب دیدن و کج شدن دندان های کودک شما می شود. همچنین نوع طراحی و رنگ های شاد این محصول کودک شما را تشویق به نوشیدن مایعات خواهد کرد ...

قیچی سبزی خردکن

این قیچی عجیب و غریب شامل 10 تیغه تیز است که این امکان را برای شما فراهم می کند تا سبزیجات، کاهو، پیاز و ... را با سرعت بالا و در تکه های مساوی برش داده و خرد کنید. جنس دسته به نوعی طراحی شده است که مانع از سر خردن قیچی می شود و همچنین جنس تیغه های آن استیل بوده و فوق العاده با کیفیت می باشد. یکی از مشکلات این قیچی تمیز کردن بین تیغه های آن می باشد که در طراحی جدید این محصول این مشکل هم حل شده است و در کنار قیچی یک قطعه محافظ و تمیز کننده قرار داده شده است که این تمیز کننده با استفاده از شیار هایی که دارد بین تیغه ها قرار می گیرد و سطح تیغه ها را تمیز می کند.

اسپری مرکبات

اسپری مرکبات محصول جدید و بی نظیری می باشد که طراحی بسیار مبتکرانه و حرفه ای آن قابل تحسین می باشد! با استفاده از اسپری مرکبات کافیست شما مقداری از پوست لیمو، پرتقال، نارنج و یا ... را بگیرید و اسپری را در داخل آن قرار دهید و سپس به راحتی با اسپری کردن آن آب لیمو یا ... را به صورت طبیعی و بسیار دلچسب استفاده کنید. این محصول به گونه ای طراحی شده است که به آسانی در داخل مرکبات قرار می گیرد و به راحتی قابل اسپری کردن می باشد.

ماهیتابه کودک

جنس ماهیتابه دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و دارای پوشش تفلون می باشد و از چسبیدن تخم مرغ به کف آن جلوگیری می کند. شما با استفاده از این ماهیتابه بعد از پخت تخم مرغ به راحتی آن را به درون بشقاب خود منتقل کرده و سفره ای زیبا و رنگین داشته باشید. همچنین از این ماهیتابه می توانید جهت ارائه غذای شکیل در رستوران و ... استفاده نمایید.

 

بستنی ساز خانگی مجیک

بستنی ساز مجیک Magic برای ساخت بستنی های کم چرب و بدون شکر بسیار مناسب می باشد. با این بستنی ساز در ظرف مدت 3 دقیقه با تکان های پیوسته بستنی تازه درست کنید و اگر دوست دارید بستنی تان سفت تر شود شدت و مدت تکان هایتان را بیشتر کنید. با هر بار استفاده از بستنی ساز مجیک چیزی حدود 1 اسکوپ بزرگ بستنی درست کنید.

X


مطالب مرتبط:


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...