ساعت دیواری طرح ریتم دارای 72 ساعت گارانتی تست

      نام ساعت دیواری طرح ریتم ضمانت 72 ساعت ضم...

ساعت دیواری طرح ریتم دارای 72 ساعت گارانتی تست

 

 
 

نامساعت دیواری
طرحریتم
ضمانت72 ساعت ضمانت تحویل
جنس
پلکسی گلاس براق و فوم برجسته
نوع کاربری
پذیرایی/آشپزخانه/اتاق خواب/محل کار
ابعاد80*80 سانتی متر
نوع موتورروانگرد
نگینندارد
ضخامت پلکسی
2 میلیمتر
ضخامت فوم5 میلیمتر
جعبه
http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.png

معرفی اجمالی محصول:

شاید شما هم به فکر تغییر و بروز کردن دکوراسیون خود با لوازم دکوراتیو جدید و شیک هستید ، پس پیشنهاد می کنیم از طرح ساعت های مدرن برای جان بخشیدن به دیوار های ساده و بی روح خانه استفاده نمایید .
همانگونه که میدانید انتخاب ساعت دیواری به سلیقه و سبک دکوراسیون شما بستگی دارد ، اما طراحی ساعت دیواری ریتم به گونه ایست که حتی مشکل پسندان نیز فونت اعداد و نشانه های کوچک و بزرگ اضافه شده به ساعت را می پسندند چرا که از هرگونه نقش و نگار اضافی در طراحی ریتم پرهیز شده و ساعت در عین سادگی به زیبایی روی دیوار جلوه می کند . ساعت های مدرن در سایز های بزرگی مانند 80 و 120 سانتی تولید می شوند تا فضای زیادی از دیوار های خالی را پوشش دهند .
ساعت دیواری طرح ریتم از جنس پلکسی گلاس ساخته شده و در برابر رطوبت و نور شدید کاملا مقاوم است و تغییر رنگ نمی دهد . تمامی قطعات ساعت با فوم برجسته شده اند تا روی دیوار سایه زیبایی ایجاد کنند و ضخامت قطعات به حدود 7 میلی متر می رسد .
استفاده از فوم خودچسب سبب شده تا جای نگرانی بابت چسبیدن قطعات به دیوار وجود نداشته باشد و ساعت ریتم روی تمامی سطوح صاف قابل نصب باشد ...

 

توضیحات بیشتر و خرید

 

سایر محصولات :

 

ساعت دیواری طرح ماهان

 

اگر به دنبال این هستید تا دیوار بزرگ و زشت سالن خانه خود را با طرحی زیبا پر کنید و نمایی جدید به آن ببخشید ساعت دیواری طرح ماهان همان چیزی است که نیاز دارید. این ساعت فوق العاده شیک با موتور تایوانی و پلکسی گلاس تایوانی در کشور ایران تولید شده و طرح آن به گونه ای است که فضای دیوار را به خوبی پوشش می دهد و در کنار مبلمان شما ظاهری منحصر به فرد پیدا می کند. از ویژگی های دیگر این ساعت سایز بزرگ و طراحی بسیار شکیل آن است..

 

 

چراغ خواب موزیکال طرح ستاره Star Master

 

چراغ خواب موزیکال طرح ستاره تفاوت های زیادی با چراغ خواب های دیگر دارد! چراغ خوابی که با روشن کردن آن در تاریکی شب ها هزاران ستاره رنگارنگ در سقف و دیوار های اتاق کودک شما خواهد درخشید و همچنین پخش موزیک ملایم و زیبا محبوبیت این چراغ خواب را دو چندان خواهد کرد. طراحی زیبا و جذاب که نظر هر کودکی را به خود جلب می کند و لبخند را به چهره فرزندان می آورد. چراغ خواب طرح ستاره از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است، این چراغ خواب قابلیت تامین برق از پریز برق و همچنین باطری قلمی را دارد. چراغ خواب موزیکال طرح ستاره بهترین کادوی تولد برای فرزند شماست.

 

آینه دکوراتیو طرح عشق

جدیدترین شیوه زیبا سازی دکوراسیون در دنیا و جایگزین هر نوع کاغذ دیواری و یا تابلو تزیینی، استفاده از آینه در دکوراسیون خانه می باشد که موجب جذاب و زیباتر شدن فضا می شود. انواع مختلف آینه ها موجود است که می توانیم در هر قسمتی از خانه از آن ها استفاده کنیم. آینه دکوراتیو طرح عشق یک آینه فوق العاده شیک و بی نظیر می باشد که می توانید نهایتا زیبایی را برای منزل و یا محل کار شما به ارمغان بیاورد. این آینه با بهترین کیفیت ممکن و بسته بندی ضد ضربه برای اولین بار در ایران توسط فروشگاه میهن استور عرضه می شود.

آویز شال، کیف و جواهرات

آویز شال، کیف و جواهرات محصول جدیدیست که کاربرد فراوان دارد و وسیله ای مناسب برای جلوگیری از گم شدن وسایل شما از جمله کیف، شال، کمربند، انگشتر، گردنبند و .... و سردرگمی در پیدا کردن آنهاست. این محصول دارای 9 عدد جای جواهرات، 8 عدد آویز روسری و شال، 4 عدد جای کیف می باشد.

 


مطالب مرتبط:


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...