پشتی طبی اکسیژن باراد مدل LS2 با قابلیت نصب آسان

فروش ویژه ساعت مچي BULBUL مدل PEBBLE   ساعت مچي...

 پشتی طبی اکسیژن باراد مدل LS2 با قابلیت نصب آسان

فروش ویژه ساعت مچي Bulbul مدل Pebble

 

ساعت مچي Bulbul مدل Pebble، طراحی فوق العاده شیک و لاکچری. انتخاب خاص پوشان. دارای جعبه شکیل و 6 ماه گارانتی تعویض.
امروزه طرح های جدید لباس و اکسسوری لازمه زندگی لاکچری و فشن است. ساعت مچي Bulbul مدل Pebble از جمله جدید ترین طرح های ساعت عرضه شده است که طرح ویژه آن نمای خاصی از دور داشته و بسیار جلب توجه می نماید. این ساعت کیفیت ساخت بالایی داشته و طراحی بسیار شیک آن چشمگیر است. این ساعت با بند چرمی فوق العاده نرم و منعطف همراه همیشگی شما خواهد بود. این محصول در سه رنگ بند مشکی، قهوه ای و خاکستری با جعبه ای شکیل عرضه شده است که هنگام ثبت سفارش در قسمت پیام سبد خرید می توانید رنگ مورد نظر را ذکر کنید.

 

 

 

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
 

 

قیمت: 39000 تومان


 

 پشتی طبی اکسیژن باراد مدل LS2 با قابلیت نصب آسان

 

 

این پشتی طبی با پر کردن فضای خالی در قسمت گودی کمر باعث می شود تا ستون فقرات در بهترین وضعیت خود قرار بگیرد و از مشکلات مهی مثل کمردرد، فتق دیسک کمر، قوزپشتی و ... جلوگیری کند.
نشستن های نادرست و طولانی مدت روی صندلی محل کار یا صندلی ماشین و ... مشکلات مهی مثل کمردرد، فتق دیسک کمر، قوزپشتی و ... را به مرور زمان برای افراد ایجاد می کند.شرکت باراد در زمینه ارگونومی و رفع این مشکلات محصولات متنوعی تولید کرده است که یکی از این محصولات پشتی طبی اکسیژن مدل LS2 می باشد. این پشتی طبی با پر کردن فضای خالی در قسمت گودی کمر باعث می شود تا ستون فقرات در بهترین وضعیت خود قرار بگیر و از این بیماری ها جلوگیری کند  ...

 

توضیحات بیشتر و خرید

 


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...