آموزش و تمرین ماهیگیری به صورت حرفه ای

[آموزش و تمرین ماهیگیری به صورت حرفه ای]   این ...

آموزش و تمرین ماهیگیری به صورت حرفه ای

آموزش و تمرین ماهیگیری به صورت حرفه ای

 

این فیلم آموزشی با نام The New Fly Fishing Basics که معنی لغوی آن به فارسی، آموزش و تمرین ماهیگیری به صورت حرفه ای می باشد، توسط یکی از اساتید بزرگ ماهی گیری تهیه شده است.
شما بعد از مشاهده این فیلم به راحتی می توانید به خوبی ماهی گیری کنید و از آن لذت ببرید . این فیلم آموزشی محصول بیش از 50 سال تجربه ماهیگیران بزرگ می باشد طوری که انگار خود شما آن پنجاه سال را گذرانده اید!
جالب است بدانید تا به حال هیچ کدام از سایت های ایرانی اقدام به قرار دادن این فیلم آموزشی چه برای دانلود و چه برای خرید نکرده اند و سایت ما مفتخر است که به عنوان اولین سایت ایرانی این فیلم را به صورت خرید پستی برای شما کاربران محترم قرار داده است ... ادامه مطلب

 

سایر مطالب :

طناب ورزشی با قابلیت شمارش دفعات

دستگاه لاغری و تناسب اندام همه کاره ریووفلکس اکستریم

راکت بدمینتون جفتی بتا (BETA)

توپ ایروبیک جیم بال gym ball همراه با پمپ باد

توپ بدمینتون Mesuca دوازده تایی

توپ بدمینتون Super Cup رنگی دوازده تایی

توپ بدمینتون پلاستیکی Super-k ، دوازده تایی

عینک شنای یاماکاوا مدل AK71

دارت برد 17 اینچی همراه با شش تیر

دارت برد 15 اینچی همراه با شش تیر

طناب ورزشی بلبرینگی جورکس

راکت تنیس روی میز تکی 4 ستاره جورکس

راکت تنیس روی میز تکی 6 ستاره جورکس

 

به بزرگترین پورتال فروشگاهی ایران خوش آمدید

بازدیدکننده عزیز:

شما میتوانید به راحتی با مراجعه به بخشهای مختلف و متنوع این سایت، محصولات مورد نظر خود را یافته و با تکمیل فرم خرید پستی ایران مارکت سنتر، سفارش خود را ابتدا درب منزل یا محل کار خود تحویل گرفته و سپس مبلغ آن را به مامور پست پرداخت نمایید. با خرید از این سایت در قرعه کشی هفتگی ما شرکت نمایید

سیستم خرید پستی ایران مارکت سنتر، مطمئن ترین و گسترده ترین سیستم خرید و فروش اینترنتی در ایران است که با استفاده از شبکه گسترده پست جمهوری اسلامی ایران، به فروشگاه های اینترنتی، سرویس پرداخت در محل را ارائه مینماید. این سیستم مزایا و امکانات زیادی برای فروشندگان ایجاد نموده است. برای اطلاع از آنها میتوانید به سایت ایران مارکت سنتر مراجعه نمایید.

توجه: بیش از 1000 فروشنده عضو سیستم ایران مارکت سنتر محصولات خود را در این سایت عرضه میکنند و خریداران میتوانند ضمن مقایسه محصولات در محیطی رقابتی، خریدی بهتر و ارزانتر داشته باشند. فروشندگانی که کیفیت و پشتیبانی محصولات خود را رعایت نکنند، از سایت حذف میشوند.


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...