دانلود نرم افزار رافع از پرکاربردترین نرم افزارهای حسابداری

[دانلود نرم افزار رافع از پرکاربردترین نرم افزا...

دانلود نرم افزار رافع از پرکاربردترین نرم افزارهای حسابداری


دانلود نرم افزار رافع از پرکاربردترین نرم افزارهای حسابداری

نرم افزار رافع از پرکاربردترین نرم افزارهای حسابداری می باشد. این نسخه که نسخه ویژه نامیده می شود بسیار کم حجم و با قابلیت بالا می باشد که با کاربری بسیار آسان همراهی مناسب برای حسابداران عزیز می باشد . ضمناً نام کاربری و رمز ورود اولیه 1 می باشد ...


دانلود محصول

 

سایر مطالب :

نرم افزار حسابداری

حسابداری با اکسل

نرم افزار حسابداری

نسخه نصبی نرم افزارحسابداری

نرم افزار حسابداری تحت اکسل باران

برنامه حسابداری فروش واحدهای تولیدی کوچک

نرم افزار حسابداری رافع 6 به همراه آموزش

پروژه برنامه حسابداری و مدیریت کارگران به زبان دلفی

نرم افزار حسابداری رافع 6 بهمراه آموزش

سورس کد حسابداری شخصی ودود 1.1.4.3

 

 

معرفی کتاب :

 

دیوار

 

علیرضا غلامی

 

انتشارات غلامی

سال نشر : 1393

داستانی در مورد دوران جنگ ایران و عراق است . راوی پسر بچه ای است که پدرش در محل کار در اثر اصابت بمب 2 پایش را از دست داده ، مادرش هنوز سر کار می رود و برادر کوچک تری نیز دارد . شاهد بمباران مدارس ، کشته شدن بچه ها و معلم ها هستیم . اما زاویه دید واقعا متفاوته یعنی پسری را داریم که موقع مرگ برادرش بیشتر تو فکر اینه که وسایلش به اون می رسه ، بچه هایی که خوشحالن معلماشون شهید می شن ، زنی که با دکتر شوهر جانبازش رابطه داره ، مردایی که به خاطر یه ذره پول جبهه می رن و ...

کتاب قشنگی بود واقعا با دید متفاوتی نگاه می کرد و می گفت تو زمان جنگ همه چیزم مقدس نیست اتفاقا مردم سنگدل تر و بی تفاوت تر می شن ، مرگ و میر عادی می شه ، به خاطر فشار به خیلی چیزا تن می دهند ، خیلی کس ها چه سوء استفاده هایی می کنن و .... خوبه بازم اجازه چاپ داشته . از این کتاب خیلی تحسین شد و روزنامه جام جم گفت متفاوت ترین رمان در زمینه دفاع مقدس هست .

آقای غلامی نویسنده و رزنامه نگارن و فارغ التحصیل رشته زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه تهران .

 

قسمت های زیبایی از کتاب

او آه کشید و گفت زیر فشار مقدرات خداوند است و فکر می کند خداوند او را باز هم در این سن و سال امتحان می کند . به او گفتم کمک زیادی از دست من ساخته نیست و باید این فشار را تحمل کند ، چون امتحان ها معمولا یک نفری هستند .

 

از خلبان های عراقی خواستم دور محله ی ما را خط بکشند . حتا به آنها گفتم امروز چند بار نزدکی محله ی ما بمب ریخته اند و فکر می کنم برای امروز کافی باشد . بعد با خودم فکر کردم خلبان ها ممکن است از خواسته ی من بی خبر بمانند. برای همین مجبور شدم سراغ خدا بروم و از او بخواهم هر جور که می تواند حرفم را به خلبان های عراقی منتقل کند .   


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...