دانلود منوساز همه کاره جوملا نسخه اورجینال Vertical Menu

[دانلود منوساز همه کاره جوملا نسخه اورجینال Ver...

دانلود منوساز همه کاره جوملا نسخه اورجینال Vertical Menu


دانلود منوساز همه کاره جوملا نسخه اورجینال Vertical Menu

Offlajn Vertical Menu V3.1.065

دموی افزونه در سایت سازنده

دنبال یک منو ساز خوب هستید؟ دنبال یک ماژول هستید که با موبایل سازگاری داشته باشد؟ دنبال منوسازی هستید که با جوملا,K2,جومشاپینگ,ویرچومارت,هیکاشاپ,zoo و redshop سازگاری داشته باشد؟ منو ساز عمودی  می خواهید؟ منوی اسلایدی می خواهید؟ منوی پاپ آپ یا درختی می خواهید؟ همه و همه را در این افزونه باهم داشته باشید. امکانات فوقالعاده زیاد این افزونه ما را برآن داشت تا نسخه اورجینال Vertical Menu را خریداری کنیم.و آنرا برای کاربران عزیز منتشر کنیم. این منو ساز به معنای واقعی یک افزونه همه کاره می باشد که با بیشتر افزونه های معروف سازگاری دارد.برای موبایل و صفحات لمسی بهینه شده و از همه مهمتر دارای ده ها شکل و استایل مختلف است.در این منوساز همه چیز به انتخاب شماست ! از نوع منو گرفته تا رنگ آن..از بک گراند منو گرفته تا سایز و اندازه آن و حتی می توانید جهت های منو را راست چین و چپ چین کنید.

دانلود محصول

 

سایر مطالب :

 

انتقال همه چیز در جوملا 3 با sp transfer 3.7 joomla

کامپوننت فارسی آمار و آنالیز پیشرفته جوملا 3 - JRealtime Analytics

ماژول نمایش ساعات کاری شرکت در جوملا

پلاگین شخصی سازی قالب مدیریت جوملا

اسلایدشو جوملا چندلایه Unite Revolution Slider

ساخت سیستم نظرسنجی در جوملا CJ CommunityPolls 4.1.0 منوساز همه کاره جوملا 3 ماژول پخش فیلم عنکبوتی جوملا 3

 

 

ماژول آی جکسی تماس با ما فارسی برای جوملا 3
یک ماژول تماس با ما با ظاهر و استایل زیبا برای جوملا3، این ماژول امکانات زیادی دارد.که یکی از مهمترین آنها نمایش محل کسب و کار شما روی نقشه است.که از نقشه گوگل استفاده می کند. همچنین می توانید لینک شبکه های اجتماعی خود را نیز در ماژول قرار دهید. خرید و دانلود محصول


1 نظر

How can we increase our height?
How can we increase our height?  ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۹:۳۲:۴۵

I blog frequently and I truly thank you for your content. Your article has truly peaked my interest. I'm going to take a note of your blog and keep checking for new details about once a week. I subscribed to your Feed as well.