مجموعه آموزش آشپزی در 15 دقیقه

      فروش ویژه توپ بوگیر و تازه نگهدارنده میوه...

مجموعه آموزش آشپزی در 15 دقیقه

 

 

 

فروش ویژه توپ بوگیر و تازه نگهدارنده میوه و سبزیجات

 



توپ بوگیر و تازه نگهدارنده میوه و سبزیجات. مناسب برای تازه نگهداشتن میوه و سبزیجات و رفع بوی نامطبوع. افزایش دهنده طول عمر میوه و سبزیجات. قابلیت استفاده مکرر از توپ ها. هر بسته ارسالی دارای 3 عدد توپ می باشد.
 

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

قیمت: 14000 تومان


 

 

 

مجموعه آموزش آشپزی در 15 دقیقه

 

 



آشپزی در 15 دقیقه با جیمی اولیور. برترین مجموعه آشپزی دنیا. بیش از 15 ساعت و 900 دقیقه آموزش آشپزی به زبان فارسی. قابل پخش در تمامی دستگاههای خانگی و کامپیوتر.

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

قیمت: 37600 تومان


 

سایر مطالب :

مجموعه آموزشی آشپزی آسان

دلایل زیادی وجود دارد که این روزها مردم وقت کمتری را صرف آشپزی می کنند. زندگی ها روز به روز پرمشغله تر می شود. در خانواده هایی که هم زن و هم مرد درآمد کسب می کنند هیچکدام وقت کافی برای پخت و پز نخواهند داشت! افراد زیادی هم تنها زندگی می کنند و غذا پختن برای یک نفر برایشان سخت است! اما مشکل اینجاست که این غذاهای آماده نیز یا خیلی گران هستند و یا معمولا میزان نمک و چربی آنها زیاد و مضر است.

بسته اختصاصی آموزش آشپزی برای بانوان - اورجینال

به پاس احترام و اطمینان دادن به خریداران محترم ، این کالا دارای 15 روز گارانتی رضایت مشتری می باشد و در صورت عدم رضایت شما ، کالا تعویض یا کل وجه پرداختی به شما عودت داده خواهد شد.

کتاب الکترونیک آشپزی - اورجینال

بیش از 500 دستور غذا ( ایرانی و فرنگی و محلی ) و سالاد و دسر و کیک و شیرینی در کتاب آشپزی الکترونیک در قالب یک عدد سی دی هدیه ما برای شما خانمهای عزیز

پکیج طلایی وعظیم آموزش آشپزی معادل 5 دی وی دی - اورجینال

آیا شما هم ا از غذاهای تکراری خسته شده اید و می خواهید تنوع غذایی فوق العاده ای را به افراد خانواده هدیه کنید؟

حتی اگر نخواهیم غذاهای جدید طراحی کنیم و ذائقه هایی جدید بیافرینیم (کاری که قطعاً ضروری است) از تغییر در ترکیب غذاهای ...

آموزش پرورش قارچ به همراه آموزش آشپزی با قارچ - اورجینال

گروهما( ارائه دهنده محصولات نوین آموزشی در زمینه های مختلف) ، مجموعه ای جامع درباره پرورش انواع قارچ به صورت CD های آموزشی تهیه کرده است که دریافت آن را به کلیه علاقه مندان توصیه می کنیم

آموزش آشپزی ایتالیایی توسط په په و ساناز مینایی - اورجینال

غذاهای ایتالیایی به خصوص پیتزا در بین ایرانیان از محبوبیت خاصی بر خوردار است که بسیاری از کد بانوها و خانوم های ایرانی مشتاق به یادگیری بهترین نوع پیتزا هستند !

این مجموعه شما را در چگونگی تهیه و پخت این غذا یاری می دهد! در این مجموعه آموزشی به غیر از پخت پیتزا غذا های دیگر ایتالیایی نیز آموزش داده می شود!

 


مطالب مرتبط:


1 نظر

How does Achilles tendonitis occur?
How does Achilles tendonitis occur?  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۲:۵۲:۲۸

I like what you guys tend to be up too. This kind of clever work and reporting! Keep up the terrific works guys I've incorporated you guys to our blogroll.