آموزش طراحی و مدل سازی فلوتاسیون

      فروش ویژه عینک دیزل مدل DL 0120     عینک ...

آموزش طراحی و مدل سازی فلوتاسیون

 

 

 

فروش ویژه عینک دیزل مدل DL 0120

 



 
عینک دیزل، دارای استانداردهای UV400، طراحی زیبا و پسندیده ی سال. در رنگ بندی های متنوع قابل استفاده برای آقایان و بانوان به همراه کیف عینک و دستمال ...
 

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
 

قیمت: 45000 تومان


 

 

آموزش طراحی و مدل سازی فلوتاسیون

 

 

مدل سازی سلول های فلوتاسیون یکی از چالشهای بخش طراحی کارخانه های فرآوری مواد معدنی است. یک مدل مناسب سلول منجربه تعیین دقیق تر تجهیزات و مواد مصرفی میشود. لذا در صورت مدل سازی مناسب سلول فلوتاسیون امکان کنترل فرآیند و کاهش هزینه های ناشی از نوسانات خط تولید فراهم میشود. انجام مدل سازی به منظور تولید و توسعه سلول های فلوتاسیون جدید نیز کاربرد دارد. در صورت انجام یک مدل سازی صحیح میتوان هزینه های حاصل از ساخت و تولید را نیز کاهش دارد. 
گاها پروژه های دانشگاهی نیز نیاز به مدل سازی فرآیند دارند. لذا این نرم افزار میتواند به تمام دوستانی که در زمینه های کاری فوق فعالیت میکنند کمک کند. این نرم افزار بر پایه اکسل بوده لذا امکان استفاده از آن در تمام کامپیوتر ها موجود است و سهولت استفاده و دقت این نرم افزار میتواند از نکات مهم آن باشد. لازم به ذکر است که این نرم افزار 7 مدل مختلف به منظور طراحی و مدل سازی فلوتاسیون ارائه میدهد.
 
امیدوارم که ارائه این نرم افزار به پیشبرد فعالیت شما کمک کند.

ادامه مطلب

 


مطالب مرتبط:


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...