حفظ 520 لغت کلاس یازدهم در ده ساعت با استفاده از فایل صوتی

    فروش ویژه داکت بزرگنمایی تصویر موبایل   داک...

حفظ 520 لغت کلاس یازدهم در ده ساعت با استفاده از فایل صوتی

 

 

فروش ویژه داکت بزرگنمایی تصویر موبایل

 



داکت بزرگنمایی تصویر موبایل، محصولی کاربردی برای مشاهده فیلم، کلیپ، تصاویر و ... از روی موبایل در سایز بزرگ. قابل استفاده برای تمام گوشی های موبایل و تبلت ها بدون نیاز به نصب نرم افزار. بدون نیاز به برق و باطری ...
 

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
 

قیمت: 14000 تومان


 

 

 

حفظ 520 لغت کلاس یازدهم در ده ساعت با استفاده از فایل صوتی

 

 

 

تکنولوژی بینورال- سابلیمینال  مدرنترین روش تاثیرگذاری روی مغز و ذهن انسان می باشد

از تاثیرات شگفت انگیز این محصولات می توان به جایگزینی این محصولات با انواع داروها را نام برد و از بزرگترین امتیاز این محصولات این است که براحت ترین شکل ممکن یعنی تنها با گوش دادن یک صدا

تاثیر شگرف آن نمایان می شود ...

 

ادامه مطلب و دانلود

 

سایر مطالب :

پکیج آموزشی فارسی و انگلیسی قاصدک

مجموعه بی نظیر قاصدک با استفاده از تکنولوژی تصویر ذهنی می تواندکودکان 5 ماهه تا 5 ساله را آموزش دهد. این را فراموش نکنید، بهترین هدیه برای کودکان، آماده سازی آنها برای آینده می باشد. پس از همین امروز کار را برای آنها شروع کنیم. والدین در پیشرفت زبانی کودکانشان نقش کلیدی دارند. تحقیقات نشان داده که در پیشرفت زبان دو بخش حیاتی حائز اهمیت است: تعداد کلماتی که کودک می‌شنود و دوم مقدار کمکی که از دیگران می‌گیرد. با تشویق و صحبت کردن بیشتر شما با کودکتان، دایره لغات او گسترش می‌یابد. کودک شما باید بداند که هر چیزی اسمی دارد و همچنین می‌تواند با استفاده از همین اسامی ارتباط برقرار کند. کتاب‌های مصور برای نشان دادن و نامیدن اسامی بسیار مفید است. کودک از سن 12 تا 15 ماهگی، به اسم‌های ساده متکی است. در 15 تا 19 ماهگی کلماتی مانند فعل دویدن ، خوردن یا نشستن یا صفاتی مثل بنفش ، کوچک و سرد به لغات او افزوده می‌شود. به فرزندتان اجازه دهید تا نیازهایش را قبل از این که شما بپرسید، بیان کند. با خرید پکیج قاصدک دایره لغات کودک خود را به آسانی افزایش دهید

مجموعه معتبر آموزشی زبان انگلیسی انگلیش وی (راه انگلیسی) english way

مجموعه ویدویی English Way یک دوره کامل آموزش مکالمه زبان انگلیسی از سطح مبتدی تا پیشرفته است که در 24 DVD ساخته شده است. این مجموعه که توسط شرکت سازنده مجموعه English Today ساخته شده است، شباهت بسیاری به این مجموعه داشته و تمرکز اصلی آن بر روی مکالمات روزمره زبان انگلیسی است. هر درس از دو بخش 1- مکالمه های کوتاه و 2- آموزش گرامر زبان انگلیسی توسط یک استاد انگلیسی زبان تشکلیل شده است که به موضوع خاصی اختصاص داده می شود. مشاهده این مجموعه سبب Fluency بیشتر و اعتماد به نفس بهتر در مکالمات زبان انگلیسی خواهد شد. هر قسمت از مجموعه English way در حدود 30 دقیقه است که دارای زیرنویس انگلیسی نیز می باشند. همچنین علاوه بر فایلهای ویدویی، فایل های صوتی MP3 نیز به صورت درس به درس ارائه شده است که می توانید با مرور آنها تسلط بیشتری بر آموخته های خود داشته باشد. از دیگر ویژگی های این سری آموزشی این است که هر درس دارای یک فایل PDF است که در آن متن تمامی مکالمات، نکات گرامری، تمرین های متنوع به همراه پاسخ آن را خواهید یافت. لهجه مکالمات این مجموعه American است.

بسته ی استثنایی آزمون آیلتس IELTS tests اورجینال

در واقع محتویات آموزشی در این سی دی با ارزش ترین و معتبرترین منبع آمادگی برای آزمون IELTS می باشد و اگر وقت شما محدود است بررسی همین سی دی به تنهائی آمادگی شما را بسیار بالا می برد.

نرم افزار آموزش نوشتن لانگ من longman writing coach

نوشتن استعدادی است که با رعایت یک سری قواعد ساده می‌توان در آن مهارت پیدا کرد. این نرم به شما کمک می‌کند که مشکلات مربوط به صرف افعال، ضمایر و هم‌چنین اصول و مبانی سبک را فرابگیرند. مثال‌های روز‌مره‌ای که در این نرم افزار آمده است به شما کمک می‌کنند مهارت‌های نوشتن را در رابطه با کار، مدرسه و در مکاتبات شخصی خود به خوبی یاد بگیرید. با این نرم افزار می‌توانید با کم‌ترین زمان تمرین‌ها و مثال‌های ارایه شده را به خوبی تکمیل کرده و همه‌ی این‌ها را مدیون چنین مجموعه ارزشمندی بدانید. این نرم افزار دستیار واقعی آنانی است که میخواهند به انگلیسی بنویسند.


مطالب مرتبط:


1 نظر

Can you increase your height by stretching?
Can you increase your height by stretching?  ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۹:۳۹:۴۳

Hi it's me, I am also visiting this site on a regular basis, this web page is actually pleasant and the viewers are in fact sharing nice thoughts.