دانلود نرم افزار طراحی کاور برای موسیقی

    فروش ویژه ست تی شرت و شلوار REAL MADRID   س...

دانلود نرم افزار طراحی کاور برای موسیقی

 

 

فروش ویژه ست تی شرت و شلوار Real Madrid

 



ست تی شرت و شلوار Real Madrid، فوق العاده شیک و راحت. فری سایز (مناسب برای سایز های لارج و ایکس لارج). کمر کشی و بند داخلی. مناسب جوانان به ویژه ورزشکاران. کیفیت بی نظیر و استثنایی ...
 

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
 

قیمت: 69000 تومان


 

 

نرم افزار طراحی کاور برای موسیقی

 

با این نرم افزار میتوانید برای آهنگ ها و سایر علایق شخصی خود کاور بسازید و ....

دانلود محصول

 

 

سایر مطالب :

آموزش کار با رسانه های اجتمایی - ویژه طراحان گرافیک

در این کورس آموزشی استفاده از رسانه های اجتمایی مختلف نظیر فیسبوک ، لینکداین ، Behance ، اینستاگرام ، Drupal و غیره را برای بازاریابی ، فروش و نمایش کارهای گرافیکی تان را یاد می گیرید ...

آموزش کدنویسی ویژه طراحان گرافیک

این فیلم آموزشی اوریجینال بوده و به زبان انگلیسی ساده و روان ، در محیط نرم افزار و قابل درک برای همه تدریس می گردد

رشته گرافیک-بورس تحصیلی از دانشگاه های معتبر دنیا و تحصیل و اقامت در خارج

این مجموعه شامل اطلاعات متنوع در زمینه اخذ پذیرش از دانشگاه‌های خارج از ایران و همچنین مراحل و اطلاعات لازم جهت دریافت ویزای تحصیلی است و با هدف کمک به دانشجویان ایرانی‌ برای ادامه تحصیل در خارج از کشور ایجاد شده است. این مجموعه همچنین اطلاعات زیادی در زمینه‌ی مهاجرت به کشورهای مختلف، جهت ادامه تحصیل در بر دارد.

آشنایی با مبانی موشن گرافیک

این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Lynda است که بر روی 1 حلقه CD و به مدت زمان 17 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش طراحی گرافیکهای متحرک آشنا می شویم : آشنایی با مبانی و کاربردهای موشن گرافیک مطرح شده در سمینار NAB 2014

آموزش فتوشاپ CS4 برای ساخت گرافیک های وب

نرم افزار Photoshop یکی از پیچیده ترین و قدرتمند ترین نرم افزارهای کار با تصاویر است. در این کورس آموزشی تمامی آموزش های مورد نیاز برای طراحی گرافیک های وب با استفاده از تغییر کیفیت و وضوح ( Resolution ) و دیگر تکنیک ها در صفحات وب مبتنی بر HTML و CSS را خواهید آموخت.

101تکنیک برتر فتوشاپ - مجموعه 1اورجینال

این مجموعه شامل 13 فصل می باشد که به طور کلی 30تکنیک کاربردی را دارا می باشد. شامل سطح پیشرفته نرم افزار ...

طرح های آماده فتوشاپ اورجینال

مجموعه ای بی نظیر از طرح های آماده ی فتوشاپ به صورت لایه باز با ابعاد بزرگ و کیفیت بالا بیش از 2000طزح ریبا و متنوع در زمینه های مختلف با فرمت PSD با حجمی بیش از 10 گیگابایتبه همراه نرم افزاری برای مشاهده پیش نمایش سریع فایل های PSD یک مجموعه استثنایی مورد نیاز طزاحان و گرافیست هااین مجموعه شامل 2000 فایل PSDلایه باز بصورت طبقه بندی شده می باشد.


مطالب مرتبط:


2 نظر

How do you get rid of Achilles tendonitis?
How do you get rid of Achilles tendonitis?  ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۸:۱۱:۳۵

I could not resist commenting. Perfectly written!

Leland
Leland  ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۶:۵۷:۰۸

It's actually a cool and useful piece of information. I'm satisfied that you simply shared this useful info with us. Please stay us up to date like this. Thank you for sharing.