دانلود کتاب کسب و کار اینترنتی و راه حل

  فروش ویژه اسپینر حرفه ای سه پره مدل دراگون   ...

دانلود کتاب کسب و کار اینترنتی و راه حل

 

فروش ویژه اسپینر حرفه ای سه پره مدل دراگون

 



اسپینر حرفه ای سه پره مدل دراگون، وسیله ای بی نظیر برای کاهش استرس و اضطراب. دارای زیـبایی بصری با چرخش بسیار سریـع. حدود ٣ دقیقه چرخش با هر ضربه.
 

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
 

قیمت: 29000 تومان


 

 

دانلود کتاب کسب و کار اینترنتی و راه حل

 

 

لینک دانلود

 

سایر مطالب :

 

فوت و فن کارآفرینی

در این فایل صوتی ، شما یک عالمه توصیه خوب و مفید و کاربردی از یک کارآفرین دانشجو میشونید، که خودش از صفر بدون سرمایه اولیه شروع به راه اندازی کسب و کارش کرده و الان شرکت سوپر سیمان را در دو شعبه اداره میکند. 

پکیج ابزار بازاریابی ایمیلی بهمراه آموزش تصویری

ایمیل مارکتینگ قدرتمند ترین ابزار برای تبدیل بازدیدکننده به مشتری می باشد. اگر شما بهترین سایت را هم داشته باشید، حتی اگر سایتتان را هم برای گوگل بهینه سازی کرده باشید، تا زمانی که ایمیل مارکتینگ نداشته باشید یعنی هیچ چیز ندارید! در این پکیج درباره استراتژی های بازاریابی ایمیلی برای شما گفته ایم. همچنین کلیه ابزارهای لازم جهت استخراج ایمیل از سایتها و وبلاگها حتی با یک موضوع خاص و نرم افزارهای ارسال ایمیل را قرار داده ایم. آرشیو میلیونی ایمیل کاربران اینترنت را که به قیمت های متفاوتی بفروش می رسد نیز قرار داده شده است.

ایمیل مارکتینگ یا ارسال ایمیل انبوه به زبان فارسی

تحقیقات نشان می دهد در سال 1122 مبلغ 25.2 میلیارد دلار در آمریکا، در حوزهایمیل مارکتینگ توسط شرکت ها هزینه شده است و پیش بینی می شود این مبلغ درسال 1122 به رقم 15.2 میلیارد دلار افزایش خواهد یافت

نرم افزار افزایش بازدید و کسب درآمد حرفه ای

این نرم افزار از قابلیت بازدید خود کار یا (Automatic Visitors) بر خوردار است. یعنی میتواند به صورت خودکار با ایپی هایی که در داخل آن وجود دارد از آدرسی که کاربر وارد میکند بازدید کند . شما اگر در سایت هایی که با نام های بازدید کننده وبازدید با پرداخت هزینه دیدن کرده باشد . مثلا باید برای هزار بازدید 1000 تومان پرداخت کنید .وفقط آدرسی که مورد تایید آن سایت باشد را میتوانید استفاده کنید

 


مطالب مرتبط:


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...