دانلود نسخه هک شده کلش اف کلنز بدون نیاز به روت

فروش ویژه داکت بزرگنمایی تصویر موبایل     داکت ...

دانلود نسخه هک شده کلش اف کلنز بدون نیاز به روت

فروش ویژه داکت بزرگنمایی تصویر موبایل

 



 
داکت بزرگنمایی تصویر موبایل، محصولی کاربردی برای مشاهده فیلم، کلیپ، تصاویر و ... از روی موبایل در سایز بزرگ. قابل استفاده برای تمام گوشی های موبایل و تبلت ها بدون نیاز به نصب نرم افزار. بدون نیاز به برق و باطری ...
 
داکت بزرگنمایی تصویر موبایل محصولی جدید و بسیار کاربردی با طراحی خلاقانه می باشد که از جنس سیلیکون اکریلیک و ABS ساخته شده است. این محصول می تواند سایز تصویر موبایل یا تبلت را 3 تا 5 برابر (با توجه به سایز صفحه موبایل یا تبلت) بزرگنمایی کند. این داکت بدون نیاز به نصب نرم افزار یا ... کار می کند و با تمامی گوشی های موبایل و تبلت ها قابل استفاده است. این محصول خستگی و سوزش چشم در اثر نگاه کردن طولانی مدت به صفحه موبایل را از بین می برد و با استفاده از آن می توانید فیلم، کلیپ، تصاویر و ... موبایل خود را در سایز بزرگ به راحتی تماشا کنید و لذت ببرید.
 

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
 

قیمت: 14000 تومان


 

 

دانلود نسخه هک شده کلش اف کلنز بدون نیاز به روت

 

 

 

نسخه هک شده کلش اف کلنز

امکان رفتن به کلن و اضافه شدن زبان فارسی به نسخه ی جدید

دارا بودن تان حال ۱۱

نسخه های جدید ۸٫۷۰۹/24 با قابلیت های جدید کلش مثل بیبی دراگون و پشتیبانی از زبان فارسی برای اولین بار در ایران قرار داده شد.

بدون نیاز به روت 

و سرور کاملا قوی ورفتن به کلن و اتک وار

 

لینک دانلود

 

 

سایر مطالب :

 

ربات کلش آو کلنز جدید کامپیوتر + آموزش نصب+انتی بن بازی کلش آو کلنز 

مدتهاست که در میان کاربران اندروید محبوبیت بسیاری پیدا کرده است، آمار دانلود این بازی در گوگل پلی و همچنین  (بیش از ۱ میلیون دانلود) حکایت از این محبوبیت دارد. خیلی از بازیکنان که به کار یا تحصیل اشتغال دارند مایلند کسی به جایشان بازی کرده و دهکده شان را ارتقا دهد و این امر آرزویی بیش نبود تا اینکه ربات کلش طراحی شد و خواسته ی بیشتر بازیکنان بازی کلش آف کلنز برآورده گشت. برای آشنایی بیشتر با این ربات در ادامه ی آموزش همراه ما باشید.

دانلود ربات راکون بات کلش آو کلنزRaccoonBot v1.19.0.2474

ربات راکون بات نسخه اصلی ربات محبوب کلش بات است! که هزینه اشتراک ماهانه آن 10 یورو است. توسط ربات های کلش به راحتی می  توانید بدون آنکه وقت خود را صرق بازی کردن کنید، به غارت و جمع آوری منابع بپردازید.

کلش آف کلنز جادوئی

اگر از بازیکنان بازی محبوب کلش اف کلنز باشید حتماً تا به حال شده با خود فکر کرده باشید چه می شد اگر بازی نامحدود جم در اختیار شما قرار می داد! 

SINE MORA -اورجینال

بازی بسیار زیبا و تخیلی Sine Mora که در استودیو بازیسازی Digital Reality ساخته شده و سپس کمپانی Kalypso Media Digital آن را برای PC در سال 2012 منتشر نموده است ، شباهت بسیار زیادی این بازی به Platypus باعث شده که بسیاری از کارشناسان این بازی را نسخه جدیدی از بازی فوق الذکر در نظر بگیرند زیرا آیتم ها ، طراحی ها ، گیم پلی و بسیاری از المان های داخل بازی بسیار شبیه به بازی است ...

بازی پلی استیشن 2:مورتال کامبت :حیله

بازی مرتال کمبت کار خودش را با دستگاه میکرو شروع کرد و با دستگاه سگا شهرت یافت کرد.این بازی از نوع بازی های اکشن و مبارزه ای بوده و تمامی نسخه های آن بسیار موفق بودند، طوری که از این بازی 4 نسخه فیلم تحت عنوانهای Mortal Kombat در هالیوود تولید شد !این بازی که در اصل نبرد دو نفر با هم است با روش ها و تکنیک های مختلف سعی در شکست دادن فرد مقابل (رایانه یا شخص دوم برای بازی) می باشد

 


مطالب مرتبط:


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...