تنها در دو مرحله آسان و سریع آنلاین سایت خود را بسازید

  فروش ویژه ساعت ضد آب کاسیو CASIO EF-554     س...

تنها در دو مرحله آسان و سریع آنلاین سایت خود را بسازید

 

فروش ویژه ساعت ضد آب کاسیو Casio EF-554

 



 
ساعت بسیار شیک و زیبا مخصوص مشکل پسندان. بند استیل، تک موتوره به همراه روز شمار و 6 ماه گارانتی تعویض. هدیه ای بسیار ارزنده و زیبا ...
ساعت Casio Sport EF-554 یکی از جدیدترین مدل های عرضه شده شرکت Casio می باشد. این ساعت دارای روز شمار نیز می باشد و همچنین در بسته بندی اوریجینال با 6 ماه گارانتی تعویض عرضه می شود. از دیگر خصوصیات این ساعت صفحه ضد خش و ضد آب بودن آن می باشد.
 

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
 

قیمت: 49000 تومان


 

 

تنها در دو مرحله آسان و سریع آنلاین سایت خود را بسازید

 

https://utabweb.net/uploadfile/file_portal/utabweb/banner/main-bg.jpg

 

فقط امروز فرصت باقیست.

همین الان سایت خود را تحویل بگیرید ، بدون محدودیت پارک دامنه

شما می توانید با کلیک بر روی لینک زیر ، از سایت ساز یوتاب سایت تهیه کنید :

 

سایت ساز یوتاب

 

سایر مطالب :

 

 

آموزش جامع وردپرس

7 ساعت آموزش جامع دوبله فارسی طراحی سایت و کار با ورد پرسبه همراه بیش از 50 ساعت آموزش زبان اصلی تکنیک های طراحی سایت "سطح مقدماتی - پیشرفته" همراه با گنجینه و کلکسیون ارزشمند بیش از 1000 سورس پوسته تجاری و گرانقیمت به همراه کلکسیون برترین نرم افزارهای طراحی وب دنیا ...

آموزش صفر تا صد برنامه نویسی وب با HTML5 و CSS3

تنها با روزی 10 دقیقه و فراگیری یک درس از این مجموعه، پس از گذشت 30 روز و گذراندن 30 درس این مجموعه ، به یک طراح وب تمام عیار تبدیل شوید  ...

آموزش استخراج داده های وب سایت ها بوسیله PhantomJS and CasperJS

با مشاهده این کورس آموزشی بسیار جذاب در ابتدا با CasperJS و PhantomJS که دو مورد از فریم ورک های بسیار مطرح و کاربردی JavaScript هستند آشنا شده و سپس یاد می گیرید که چطور از آنها برای استخراج داده های وب سایت ها استفاده کنید.

آموزش ساخت یک وب سایت کاریابی بوسیله WordPress

این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Udemy است که بر روی 1 حلقه CD به همراه فایلهای تمرینی و اسلایدهای مدرس و به مدت زمان 44 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

آموزش سایت سازی با فریم ورک Gin زبان Go

همانطور که میدانید Gin یک فریم ورک برای ساخت آسان برنامه های وب و وب سایت ها بوسیله زبان برنامه نویسی Go است. با مشاهده این کورس آموزشی با Gin آشنا شده ، مزایای استفاده از آن را یاد می گیرید و می آموزید که چطور در زبان برنامه نویسی Go بوسیله Gin یک وب سایت بسازید.

آموزش ساخت یک وب سایت آگهی و نیازمندیها

در این کورس آموزشی یاد می گیرید که چطور با استفاده از ابزارهای آماده به آسانی یک وب سایت آگهی و نیازمندیها ایجاد کرده و از آن برای کسب درآمد استفاده کنید.

 


مطالب مرتبط:


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...