دانلود فایل آموزش حرفه ای فن بیان و زبان بدن - زمان آموزش 40 دقیقه

[دانلود فایل آموزش حرفه ای فن بیان و زبان بدن -...

دانلود فایل آموزش حرفه ای فن بیان و زبان بدن - زمان آموزش 40 دقیقه


دانلود فایل آموزش حرفه ای فن بیان و زبان بدن - زمان آموزش 40 دقیقه

آموزش حرفه ای فن بیان و زبان بدن

فن بیان و قدرت نفوذ کلام مهم ترین مهارتی است که در زندگی به آن نیاز دارید…

هنگام ارتباط قدرت دید شما میتواند بر روی تنها 180 درجه اطرافتان تاثیر بگذارد و معمولا طرف مقابلتان را بیشتر پوشش میدهد اما هنگام صحبت کردن شما 360 درجه اطرافتان را پوشش میدهد و معمولا تمام افراد اطرافتان را تحت تاثیر قرار میدهد…از فن بیان تان حرفه ای استفاده کنید :

 «در ارتباطات انسانی 55% تاثیر گفتارمان از طریق زبان بدن ،
38% از طریق لحن گفتار (فن بیان)
و محتوای صحبت مان تنها 7% از تاثیر کل را دربر دارد.»
__پروفسور آلبرت محرابیان (محقق و پژوهشگر ارتباطات دانشکده UCLAA)

 

دانلود محصول

 

 

کلمات کلیدی : آموزش حرفه ای فن بیان و زبان بدن - دوره فن بیان و نفوذ کلام شامل 45 دقیقه آموزش صوتی به همراه تمرینات لازمه و جزوه آموزشی - کتاب تحقیق در معانی وبیان وفنون ادب فارسی دکتر ایوب مرادی دکتر هادی یوسفی فاروق نعمتی - کتاب برهان علیت(بیان حقایقی باورنکردنی) - قدرت بیان - برایان تریسی - گویندگی و فن بیان

 

 

 

 

 

راه درست

روزی،گوساله ای باید از جنگل بکری می گذشت تا به چراگاهش برسد.گوساله ی بی فکری بود و راه پر پیچ و خم و پر فراز و نشیبی برای خود باز کرد.

روز بعد،سگی که از آن جا می گذشت،از همان راه استفاده کرد و از جنگل گذشت.مدتی بعد،گوساله راهنمای گله،آن راه را باز دید و گله اش را وادار کرد از آن جا عبور کنند.

مدتی بعد،انسان ها هم از همین راه استفاده کردند:می آمدند و می رفتند،به راست و چپ می پیچیدند،بالا می رفتند و پایین می آمدند،شکوه می کردند و آزار می دیدند و حق هم داشتند.اما هیچ کس سعی نکرد راه جدید باز کند.

مدتی بعد،آن کوه راه،خیابانی شد.حیوانات بیچاره زیر بارهای سنگین،از پا می افتادند و مجبور بودند راهی که می توانستند در سی دقیقه طی کنند،سه ساعته بروند،مجبور بودند که همان راهی را بپیمایند که گوساله ای گشوده بود.

سال ها گذشت و آن خیابان،جاده ی اصلی یک روستا شد،و بعد شد خیابان اصلی یک شهر.همه از مسیر این خیابان شکایت داشتند،مسیر بسیار بدی بود.

در همین حال،جنگل پیر و خردمند می خندید و می دید که انسان ها دوست دارند مانند کوران،راهی را که قبلا باز شده،طی کنند،و هرگز از خود نپرسند که آیا راه بهتری وجود دارد یا نه؟


2 نظر

Foot Complaints
Foot Complaints  ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۲۳:۳۷:۴۲

I'd like to find out more? I'd like to find out some additional information.

How do you get taller?
How do you get taller?  ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۵:۰۹:۱۹

For hottest news you have to pay a quick visit internet and on internet I found this site as a finest website for newest updates.