نسخه هک شده کلش اف کلنز با بهترین سرور ها

فروش ویژه شلوار اسلش طرح ARROW     شلوار اسلش ط...

نسخه هک شده کلش اف کلنز با بهترین سرور ها

فروش ویژه شلوار اسلش طرح Arrow

 



 
شلوار اسلش طرح Arrow، عرضه شده با جنس کتان درجه یک. سایز: فری سایز (مناسب 36 تا 46). رنگ: سبز یشمی. انتخاب آقایان خوش استایل ...
اگر به دنبال شلواری راحت و شیک با طراحی جدید هستید که در هر کجا بتوانید از آن استفاده کنید به شما شلوار اسلش طرح Arrow را پیشنهاد می کنیم. این شلوار با جنس کتان درجه 1 در رنگ سبز یشمی به صورت فری سایز (مناسب سایز 36 تا 46) عرضه شده است که به شما راحتی را در عین خوش استایل بودن هدیه می دهد.
 

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
 

قیمت: 59000 تومان


 

 

نسخه هک شده کلش اف کلنز با بهترین سرور ها

 

نسخه هک شده کلش اف کلنز

نسخه هک شده کلش اف کلنز

امکان رفتن به کلن و اضافه شدن زبان فارسی به نسخه ی جدید

دارا بودن تان حال ۱۱

نسخه های جدید ۸٫۷۰۹/24 با قابلیت های جدید کلش مثل بیبی دراگون و پشتیبانی از زبان فارسی برای اولین بار در ایران قرار داده شد.

بدون نیاز به روت 

و سرور کاملا قوی ورفتن به کلن و اتک وار

 

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

سایر مطالب :

 

ربات کلش آو کلنز جدید کامپیوتر + آموزش نصب+انتی بن

 مدتهاست که در میان کاربران اندروید محبوبیت بسیاری پیدا کرده است، آمار دانلود این بازی در گوگل پلی و همچنین  (بیش از ۱ میلیون دانلود) حکایت از این محبوبیت دارد. خیلی از بازیکنان که به کار یا تحصیل اشتغال دارند مایلند کسی به جایشان بازی کرده و دهکده شان را ارتقا دهد و این امر آرزویی بیش نبود تا اینکه ربات کلش طراحی شد و خواسته ی بیشتر بازیکنان بازی کلش آف کلنز برآورده گشت. برای آشنایی بیشتر با این ربات در ادامه ی آموزش همراه ما باشید.

تله ها و تسلا های مخفی کلش آف کلن

برای استفاده از این ترفند نیاز به روت دارید. اگر از بلواستکس استفاده می کنید نسخه موجود در سایت را نصب کنید زیرا این نسخه کاملا روت شده است. فایل فشرده موجود را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج نمایید. در این فایل دو پوشه با نام های csv و logic وجود دارد.

قهرمان تسخیر ژنرالها اورجینال

تاکنون نسخه های زیادی با عنوان ازسوی شرکت بازی سازیEAعرضه شده اند.

کین(Kane) رهبر بسیار مرموز Nodها به نیروهای GDI پیشنهاد صلح می دهد تا بتوانند نژاد بشر را از خطر نابودی نجات دهند و دوباره منابع Tiberium را تحت کنترل در آورند. گرافیک بازی در سطح بسیار خوبی قرار دارد. بافت های بازی از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و حتی در نزدیک ترین حالت ممکن هم کیفیت خود را از دست نمی دهند. تعداد چند ضلعی های به کار رفته در طراحی نیروها و ساختمان های مختلف قابل مقایسه با نسخه های قبلی نیست و دقیقا چند برابر شده اند. همین مسئله باعث شده است که نیروها و ساختمان ها بسیار خوب دیده شوند. یکی دیگر از بخش های جالب توجه بازی قرار گرفتن انیمیشن های جالب برای نیروهای مختلف است.

بازی پلی استیشن 2:PES 2014

شرایط ورزشگاه، انگیزه و هیجانات بازیکنان به شما انرژی می دهد.

Konami نشان داده که بازی PES 2014 یک آغاز جدید برای سری محبوب PES خواهد بود، زیرا این عنوان با یک موتور جدید و پیشرفته به کار خود ادامه می دهد.


مطالب مرتبط:


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...